سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رویای شیرین قند کاترین در لیگ برتر فوتسال

تیم قند کاترین آمل نخستین حضور خود را در فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تجربه خواهد کرد.

رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور در حالی با شرکت ۱۴ تیم از روز پنجشنبه ۲۳ تیر آغاز می‌شود که تیم‌های قندکاترین آمل و زندی بتن کلاردشت دو نماینده مازندران در این مسابقات پس از سقوط شهروند ساری به لیگ دسته یک هستند.

مالک باشگاه قند کاترین با خرید امتیاز تیم راگا شهرری، هیجان لیگ برتر فوتسال کشور را به هواداران آملی هدیه کرد.

مدیران باشگاه کاترین آمل در نخستین گام پس از واگذاری کامل امتیاز لیگ برتری به این شهرستان، با انتخاب حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال، برای حضور در بالاترین سطح فوتسال کشور گام محکمی برداشتند.

کادر فنی تیم از رضا کردی سرمربی، علی امینی و مرتضی عظیمایی مربی، عارف عالی منش، مربی دروازه بان‌ها، مهدی حیدرزاده مربی بدنساز و مصطفی قنبری سرپرست تشکیل شده است.

کاترینی‌ها درفصل نقل و انتقالاتی پیش فصل نیز عملکرد قابل قبولی داشتند و تقریبا از دروازه تا خط حمله این تیم با جذب نفرات ملی پوش و با تجربه و بازیکنان جوان وجویای نام مازندرانی، به دنبال شگفتی ساز درنخستین تجربه لیگ برتری هستند.

دراین فصل مسعود محمدی دروازه‌بان نخست تیم ملی فوتسال، مسعود عباسی بازیکن جوان تیم ملی زیر۲۳ سال، رحمان سارانی، آرش قاسم زاده، فرهاد ابراهیمی، مهدی دهقان نژاد، علی اصغرسوبدایی، محمدتقی علیزاده به همراه چند بازیکن جوان وجویای نام به تیم قند کاترین پیوستند.

با تکمیل کادرفنی و جذب بازیکنان مد نظر سرمربی، تمرینات تیم کاترین نیز از نیمه دوم خرداد آغاز شده است.

آملی‌ها حالا پس از درخشش در لیگ‌های برتر والیبال، کشتی آزاد و فرنگی و وزنه برداری کشور به دنبال موفقیت در لیگ برتر فوتسال هستند.

سرمربی تیم قندکاترین آمل با اشاره به تاخیر در تمرینات تیم کاترین به نسبت برخی تیم‌ها می‌گوید: اوج آمادگی که برای تیم کاترین در نظر گرفتیم از هفته چهارم به بعد است و تمام هدف کادرفنی و بازیکنان تیم کاترین، نشان دادن قدرت واقعی تیم به عنوان نماینده شایسته فوتسال آمل و مازندران است.

به گفته رضا کردی، تیم کاترین آمل در ۸ هفته ابتدایی لیگ با ۵ تیم مدعی که در فصل گذشته مقام‌های اول تا پنجم لیگ را کسب کردند؛ بازی دارد ولی با وجود ناشناخته بودن برای حریفان، تمام تلاش خود را می‌کند تا از کسب حداقل امتیاز‌ها بی نصیب نباشد.

فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور با حضور ۱۴ تیم از پنجشنبه ۲۳ تیرماه با برگزاری دو مسابقه آغاز می‌شود.

تیم قند کاترین آمل در نخستین دیدار خود جمعه ۲۴ تیر ماه در قزوین به مصاف تیم کراپ الوند می‌رود.

از سوی دیگر تیم زندی بتن کلاردشت دیگر نماینده مازندران هم در بازی خانگی از تیم مدعی مس سونگون ورزقان میزبانی خواهد کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.