سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام فراخوان مسابقه ویدئویی لیگ شهر‌های تاریخی 

مدیر مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان از اعلام فراخوان مسابقه ویدئویی اتحادیه «لیگ» شهر‌های تاریخی از برنامه‌های کنفرانس بین المللی اتحادیه شهر‌های تاریخی جهان خبر داد.

محمدعلی فرجی گفت: با توجه به اینکه ۱۸ تیرماه روز ملی ادبیات کودک و نوجوان و به‌کارگیری ظرفیت این قشر برای توسعه جوامع ضروری است مسابقه ویدئویی لیگ شهر‌های تاریخی رویدادی برای معرفی جاذبه‌های شهر و روستا با استفاده از این ظرفیت مهم برگزار می‌شود.

مسابقه ویدئویی لیگ شهر‌های تاریخی یکی از برنامه‌های هجدهمین کنفرانس بین‌المللی اتحادیه شهر‌های تاریخی جهان به میزبانی شهر آندونگ کره جنوبی است.
او می‌گوید: موضوع رویداد بین‌المللی ویدئویی لیگ شهر‌های تاریخی معرفی جاذبه‌های شهر و روستا است.
به گفته او، دانش آموزان کاشانی و گروه سنی ۱۲ تا ۲۳سال می‌توانند با ارسال ویدئو‌های حداکثر سه دقیقه‌ای از جاذبه‌های منطقه فرهنگی کاشان بزرگ در این مسابقه شرکت کنند.
مدیر مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان گفت: مهلت ارسال آثار تا ۱۱ شهریورماه سال جاری با فرمت ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل در قالب MP۴، WMV، AVI، و MPEG
است.
فرجی گفت: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه آثار خود را تهیه و به ادمین کانال تلگرام شهرداری کاشان به آدرس @kashanadmin۹۶ ارسال کنند و یا به صورت حضوری به نشانی خیابان امام خمینی (ره)، خانه تاریخی آل یاسین، مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تحویل دهند.

۳۹ شهر  از جمله شهر‌های ایرانی کاشان، یزد، شیراز، سمنان و… اعضای لیگ شهر‌های تاریخی هستند.

شهرداری کاشان فعالیت‌های اطلاع رسانی و ارسال آثار نقاشی دانش‌آموزان با موضوع سنت‌ها و آداب و رسوم با همکاری اداره آموزش و پرورش، تهیه و ارسال مستندات چند رسانه‌ای با موضوع معرفی ظرفیت‌های تاریخی فرهنگی کاشان را نیز در هفدهمین کنفرانس لیگ شهر‌های تاریخی به میزبانی شهر کازان روسیه سال ۲۰۲۱ انجام داده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۵۳ ۱۸ تير ۱۴۰۱
بسیار عالی به امید درخشش دانش آموزان کاشانی در این رویداد بین المللی