سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید برخورد پلیس با رانندگان مخاطره‌آمیز در اردبیل

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: در سه ماهه امسال ۲۲۳ نفر از رانندگان مخاطره آمیز شناسایی و با آن‌ها برخورد شد.

سرهنگ سید حجت فتاحی گفت: در سه ماهه اول امسال تعداد ۲۲۳ نفر از رانندگانی که رفتارهای پر خطر، حرکات مارپیچ در سطح معابر شهری انجام می‌دادند به علت اخلال در نظم ترافیکی ضمن اعمال قانون خودروی آنان برابر مقررات توقیف و راننده علاوه بر معرفی به مراجع قضائی جهت انجام سنجش سلامت روحی و روانی و رفتاری به پزشکی قانونی معرفی شده اند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل ضمن اخطار جدی به مخلان امنیت ترافیکی با بهره گیری از خودرو می گوید: انتظار می‌رود مسئولین و سازمانهای مربوطه نیز در تأمین و تهیه فضای کنترل شده در قالب پیست موتور سواری و اتومبیل رانی اقدام نمایند تا جوانان هیجان جو جهت تخلیه انرژی خود به این مراکز راهنمایی شوند.

فتاحی نبود پیست موتور سواری و اتومبیل رانی در استان را دلیل برخی حرکات ناهنجار جوانان عنوان و گفت: این موضوع باعث شده بعضی از جوانان هیجان جو انرژی خود را با بهره گیری از خودرو در خیابان‌ها و جاده‌ها تخلیه کنند.

به گفته او، تأمین آرامش روانی جامعه خط قرمز پلیس است و  با توجه به اهمیت موضوع تأمین آرامش روانی جامعه با افراد و به ویژه رانندگانی که با حرکات مخاطره‌آمیز سبب سلب آرامش و آسایش مردم شوند برابر قانون برخورد خواهد شد که در صدد هستیم برای اثرگذاری بهتر این روند حدود رانندگان متخلف را تشدید کنیم.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.