سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بومی‌سازی قطعه‌ای راهبردی در دستگاه تنفس مصنوعی

شرکت‌فناور در استان خراسان رضوی موفق به ساخت رگلاتور‌های هوای فشرده مورداستفاده در ورودی دستگاه‌های تنفس مصنوعی‌شد.

مدیرعامل شرکت توسعه آلین صنعت بارثاوا گفت: این رگلاتور در واقع قسمت ورودی دستگاه‌های تنفس مصنوعی است و هوای فشرده ورودی به این دستگاه‌ها را که اغلب با فشار چهار بار است در محدوده مشخصی ثابت کرده و تبدیل به هوای تغذیه ورودی دستگاه‌های تنفس مصنوعی می‌کند.

صحرایی گفت: این محصول در دستگاه‌های تنفسی مثل ونتیلاتور، دستگاه بیهوشی، اکسیژن ساز و... مورداستفاده قرار می‌گیرد.

او گفت: قیمت پایین نسبت به محصولات مشابه خارجی، طراحی تخصصی، دقت و عملکرد بالا و همچنین گارانتی بی‌قیدوشرط‌ این محصول‌هست‌‌ومهم‌ترین مزیت این محصول برای مصرف‌کنندگان داخلی، امکان سفارشی‌سازی محصول مطابق با نیاز مشتریان و عملکرد دستگاه‌های تنفسی است، این رگلاتور‌ها مهندسی معکوس و یا مشابه‌سازی نیست و توسط شرکت طراحی و ساخته شده بنابراین امکان سفارشی‌سازی محصول فراهم است.

مدیرعامل شرکت توسعه آلین صنعت بارثاوا گفت: با دریافت این تسهیلات از صندوق سلامت ثامن و تأمین بخشی از هزینه‌های تولید، موفق به تولید صنعتی این محصول کاربردی شدند.

صحرایی گفت: رگلاتور‌های پزشکی برای دستگاه‌های کمک تنفسی بکار برده می‌شوند،این محصول ازآنجایی‌که در مدار تنفسی بیمار قرار می‌گیرد از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و بایستی پاسخ زمانی و دقت تنظیم فشار خوبی داشته باشد و جنس قطعات آن نیز باید با گاز‌های پزشکی همخوان باشد.

او‌ گفت: محصول تولیدی این شرکت توسط تستر‌های استاندارد (ISO۵۱۶۷, ISO۶۳۵۸, ISIRI ۱۱۷۱۵-۴) امتحان می‌شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.