سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیغ زنی ۴۵ کیلومتر از راه‌های روستایی ساردوئیه جیرفت

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ساردوئیه گفت: ۴۵ کیلومتر از راه‌های روستایی این بخش تیغ زنی شد.

قاسم مقبلی گفت: با اعزام ۳ دستگاه گریدر، بلدوزر و لودر به مناطق کوهستانی باغ ابراهیم، زارچوئیه، ده شیخ، اورس مراد، مسجد، باب کهنوج و توابع جمعا بطول حدود ۴۵ کیلومتر راه مناطق روستایی با همت همکاران تیغ زنی و بازگشایی شد.

او می‌گوید: در بخش ساردوئیه بارش‌های تابستانی با شدت و دوره زمانی کوتاه مدت و حجم زیاد است که پس از هر تیغ زنی توسط دستگاه‌های سنگین مجددا این راه‌ها نیاز به تیغ زنی پیدا می‌کنند که با توجه به گستردگی راه‌ها در یک بازده زمانی عملیات تیغ زنی در دستور کار این اداره قرار دارد.

مقبلی گفت: در حال حاضر درخواست تیغ زنی ۴۴۰ کیلومتر راه روستایی پشت نوبتی توسط مردم و شورا‌ها و دهیاران را داریم که با توجه به کمبود ماشین آلات راهداری با توجه به نیاز دسترسی مناطق، بعد جمعیتی و میزان درصد تخریب بستر راه‌های روستایی جدول زمان بندی راه‌های نیازمند به تیغ زنی تهیه و با اولویت‌های مشخص شده این مهم در حال انجام است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ساردوئیه افزود: بیش از ۷۰ درصد این مسیر‌ها کوهستانی و سخت‌گذر هستند لذا با توجه به کمبود اعتبارات شهرستانی و استهلاک بالای ماشین‌آلات راهداری، نگذاشته‌ایم راهی مسدود بماند.

برچسب ها: راهداری ، تیغ زنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.