سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت ۸ واحد مسکن محرومان در شهرستان کازرون

فرمانده سپاه ناحیه کازرون از ساخت مسکن محرومان در شهرستان کازرون خبر داد.

سرهنگ غلامرضا توکل در حاشیه بازدید از ساخت مسکن محرومین در بخش جره و بالاده شهرستان کازرون گفت: با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) ساخت هشت واحد مسکن مددجوی تحت پوشش کمیته امداد در حال ساخت می‌باشد.

او گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره خود را خادم ملت می‌داند و از اولین روز‌های تاسیس، خود را خادم ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانسته و در انجام هر ماموریتی برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

سرهنگ توکل گفت: آنچه مهم است اولویت در خدمت رسانی به محرومیت زدایی می‌باشد که مشکلات مردم را شناسایی کرده و توسط خود مردم حل مسئله کنیم که یکی از این موضوعات تامین مسکن محرومین است.

او گفت: اولویت ساخت مسکن محرومین بسیج سازندگی سپاه و کمیته امداد، ساخت مسکن محرومین در روستا‌ها است که هم به پایداری مردم در روستا‌ها و هم به مهاجرت معکوس و هم امید آفرینی در بین مردم کمک می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون گفت: طرح مسکن محرومین با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان کازرون و با همکاری برخی از ادارات همچون بنیاد مسکن و دیگر نهاد‌ها در حال ساخت و ساز است که در مرحله اول در بخش خشت و بخش بالاده هرکدام سه واحد و بخش مرکزی شهرستان کازرون نیز دو واحد در حال ساخت و ساز است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.