سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه کرمانشاه:

در محاسبه مالیات باید بسیار دقیق عمل کرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه به مدیران امور مالیاتی استان کرمانشاه تاکید کرد در محاسبه مالیات باید بسیار دقیق عمل کنند تا به کسی ظلمی نشود و بر اساس قانون مالیات‌ها اخذ شود.

آیت الله مصطفی علما گفت : همه آن‌هایی که مشمول این موضوع می‌شوند باید مالیات خود را بپردازند تا بتوانیم بهتر و قدرتمند‌تر کشور خود را اداره کنیم.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه لازم است وابستگی خود را به نفت کاهش دهیم، کما اینکه از همان ابتدای انقلاب هم حضرت امام (ره) و پس از ایشان رهبر معظم انقلاب بار‌ها بر این مسئله تاکید داشته اند.

اینکه رهبر معظم انقلاب اینقدر روی جهاد تبیین توصیه می‌کنند به خاطر آن است که دشمنان را به خوبی می‌شناسند و مدت هاست که از حیله و نیرنگ آن‌ها باخبر شده اند.

امروز می‌توان بیش از ۱۰۰ جلد کتاب در خصوص جهاد تبیین نوشت و اینکه سال هاست دشمنان ما به دنبال تضعیف انقلاب و وارونه جلوه دادن حقایق هستند.

قربان یکی از اعیاد بزرگ مسلمان است که در آن باید بیشتر هوای فقرا را داشته باشیم، روز عرفه را هم در پیش داریم، روزی که مخصوص دعا و راز و نیاز با خداوند است و امید می‌رود در آن همه ما مشمول عنایت پروردگار متعال شویم.

تضعیف حجاب و بی اهمیت جلوه دادن مسئله عفاف در جامعه اسلامی ما یکی از مهمترین خواسته‌هایی است که دشمنان دنبال می‌کنند.

یکی از دشمنان انقلاب که همواره بی حجابی را در جامعه ما ترویج کرده انگلستان است، کشوری که از سال‌های طولانی قبل همواره به دنبال تضعیف حجاب بوده و برای آن برنامه ریزی زیادی انجام داده است.

آن‌ها به بهانه‌های مختلف در طول سال‌های اخیر همواره بی حجابی را ترویج کرده و در قالب برنامه‌هایی جشن گونه سعی کرده اند حجاب را از مردم ما بگیرند.

آیت الله علما با تاکید بر هوشیاری جوانان و عمل به توصیه‌های قرآن، گفت: باید نگاه کنیم و ببنیم اسلام، پیغمبر و ائمه اطهار در این خصوص چه می‌گویند و به همان همان کنیم.

با مقداری تامل و تفکر در کار دشمنان به خوبی می‌توانیم بفهمیم آن‌ها کیان خانواده و اصل اعتقادی جوانان ما را نشانه گرفته و هدفی جز نابودی اسلام و مبادی دینی و ارزشی ما ندارند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.