سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ظرفیت‌های بی‌بدیل کردستان در سطح ملی و بین‌المللی معرفی شود

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: شایسته است ظرفیت‌های بی‌بدیل طبیعی، فرهنگی و تاریخی کردستان در سطح ملی و بین‌المللی معرفی شود.

میثم آسوپا شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران کردستان گفت: استان کردستان در بخش‌های سه‌گانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دارای توانمندی‌ها و ظرفیت‌های کم‌نظیری است که برای رسیدن به توسعه باید از این ظرفیت‌ها به خوبی و در جای خود بهره برد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: کردستان در حوزه صنایع دستی نسبت به بسیاری از استان‌های دیگر ویژگی‌های چشمگیری دارد، در این استان برخی از هنر‌ها خاص است که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته و بخش صنایع دستی نیز هنرمندان ویژه‌ای دارد که باید بیشتر به آن‌ها توجه شود.

او می گوید: صنعت گردشگری یکی از مهم‌ترین اولویت‌های توسعه کردستان است که معرفی بیش از پیش آن می‌تواند این استان را از نظر اقتصادی متحول کند.

آسوپا گفت: بنا‌های تاریخی بسیاری در کردستان وجود دارد که در سطح کشور کم‌نظیر است، در بازدیدی که از جاذبه‌ها و پروژه‌های استان داشتیم، موارد و مسائل مختلفی بررسی شد که به اطلاع وزیر میراث فرهنگی خواهد رسید.

او گفت: با همت و حرکت جمعی، قطعا حجم وسیعی گردشگر به سمت استان سرازیر می‌شود که لازم است در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.

برچسب ها: گردشگری ، کردستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.