سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله دری نجف آبادی؛

دشمنان انقلاب شکست خورده و امیدشان به عملیات روانی و فضای مجازی است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دشمنان در همه راهبرد‌های ۴۳ ساله علیه انقلاب با شکست مواجه شدند.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلی بیت المقدس شهر اراک برگزار شد مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

دشمنان در همه راهبرد‌های ۴۳ ساله علیه انقلاب با شکست مواجه شدند و امید امروز دشمن به جنگ نرم و عملیات روانی با فضای مجازی است که باید اگاهانه و هوشیارانه عمل کرد.

امروز آمریکا در درون خود هم دچار رسوایی و ذلت شده و در اداره کشور خود هم ناتوان گشته و به برکت انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی جبهه استکبار و حامیان صهیونیستی آن‌ها دچار انفعال شده است.

به برکت انقلاب اسلامی امروز ایران اسلامی الگو‌های موفق به دنیا ارائه کرده و توانسته یک نمونه سرافراز و موفق ازقدرت و حاکمیت سیاسی اسلام در دنیا ارائه کند و پشتوانه انقلاب اسلامی مکتب اسلام ناب محمدی است و دین اسلام دینی جاودانه و همیشگی است.

دشمن عظمت خانواده را هدف گرفته و نباید از ارمان‌های علوی و فاطمی فاصله گرفت و مسئله عفاف و حجاب و پاکدامنی از اهمیت ویژه برخوردار است و در قران کریم نیز به ان اشاره شده است.

با توجه به اهمیت ویژه این مهم؛ نیروی انتظامی و بسیج و معرفین امر به معروف و‌نهی از منکر باید جهت جلوگیری از حرمت شکنی، به حجاب توجه ویژه داشته باشند.

بی حجابی و ترویج سبک زندگی غربی و بی بند و باری در حقیقت خیانت به مردم و ضربه زدن به امنیت روانی جامعه است.

تنبلی و سستی در اسلام حرام است و امروز کلید حل مشکلات روحیه جهادی، پشتکار و عزم و اراده‌های مستحکم است که باید مورد توجه باشد.

زندگی سراسر نور و برکت حضرت امام محمد باقر (ع) و سیره نورانی ایشان تبلور اخلاق محمدی و سیره علوی بود و ایشان با فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی موثر خود نقش بسیار مهمی در نجات فقه اسلامی از انحراف و تحریف داشت.

روز عرفه یکی از ارزشمندترین روزهاست که آداب و اعمال مخصوصی دارد، نهم ذی‌الحجه روز عرفه است و این روزحجاج نیت حج تمتع می‌کنند و صبح عرفه به جانب عرفات رهسپار می‌گردند. روز عرفه در اصل آماده شدن برای ورود به عرفات و عید قربان است.

دهه امات و ولایت بعد از ۲ سال کرونا، امسال باید به خوبی برگزار و افتخار علوی و فاطمی خلق شود و بعد از این دهه همه اقشار استان اماده برگزاری محرم و موکب‌های با عظمت حسینی شوند.

بسیج همه امکانات و ظرفیت‌ها برای بهره گیری از دهه امامت و ولایت در استان مرکزی مورد توجه باشد و الگو‌های موفق انقلاب اسلامی در این دهه باید برای مردم تبیین شود.

ذی الحجه یکی از ماه‌های ارزشمند است و باید قدر این ایام را بدانیم و اعمال آن را به جای آوریم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.