سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخصیص ۵۴۵ میلیارد تومان اعتبار به شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: ۵۴۵ میلیارد تومان اعتبار به شهرک‌های صنعتی استان اختصاص یافت.

آقای فلاح گفت: این مناطق صنعتی شامل شهرک صنعتی شماره۲ و شهرک صنعتی کُنَرگ در شهرستان بروجن، یک شهرک صنعتی در محمودآباد شوراب شهرستان سامان، یک شهرک صنعتی در فارسان، شهرک صنعتی فناوری فرخشهر و یک شهرک صنعتی در شهرستان لردگان است.

۵۴۵ میلیارد تومان اعتبار به شهرک‌های صنعتی استان اختصاص یافت که از این میزان اعتبار ۳۳۰ میلیارد تومان برای احداث شهرک‌های صنعتی جدید اختصاص داده شده است است.


بیشتر بخوانید


همچنین ۱۰۵ میلیارد تومان برای مشارکت در احداث سه پست فوق توزیع در شهرک‌های صنعتی شهرکرد، سفیددشت و بروجن اختصاص داده شده است.

فلاح از اختصاص ۶۰ میلیارد اعتبار برای ایجاد مجتمع صنایع دستی و فرش استان تحت عنوان دهکده فرش خبر داد و گفت: همچنین ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان در نظر گرفته شده است.

جذب سرمایه‌گذار از مهمترین برنامه‌های این شرکت است، مشوق‌هایی که در این خصوص وجود دارد سبب شده تا سرمایه‌گذاران متعددی برای سرمایه‌گذاری در این استان اعلام آمادگی کنند که پیش بینی می‌شود با توجه به ظرفیت‌هایی که در استان وجود دارد زنجیره فولاد در استان تکمیل شود.

پارسال ۳۸ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید بازگشت، هدفگذاری برای امسال احیای ۴۰ واحد صنعتی است که با توجه به ظرفیت استان پیش‌بینی می‌شود بیش از ۴۰ واحد راکد در استان تا پایان سال به چرخه تولید بازگردد.

منبع: ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.