سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مناطق محروم استان سمنان نیازمند ۳۰ مدرسه با ۲۹۶ کلاس درس است

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: ۳۰ مدرسه با ۲۹۶ کلاس درس در مناطق محروم استان سمنان برای ارائه خدمات آموزشی نیاز است.

شاه‌حسینی گفت: حضور هشت هزار و ۸۰۷ دانش آموز در مناطق محروم و حاشیه ای استان سمنان گزارش شده است.

به گفته ی شاه‌حسینی  تاکنون فقط ۱۲ قطعه زمین و هفت نفر خیّر برای احداث واحدهای آموزشی و پرورشی در مناطق محروم و حاشیه استان اختصاص یافته است.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: یکهزار و ۷۲۸ دانش آموز نیازمند و محروم در استان شناسایی شده‌اند که از این تعداد ۸۱۱ نفر آنها در دوره ابتدایی، ۵۴۲ نفر در دوره اول متوسطه و ۳۷۵ نفر در دوره دوم متوسطه مشغول به تحصیل و نیازمند حمایت‌ هستند.

شاه‌حسینی گفت: شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل و برگرداندن آنها به چرخه تحصیل، شناسایی دانش آموزان بی‌بضاعت برای تامین بسته‌های نوشت‌افزار، شناسایی مسائل، نیازها و ظرفیت های استانی برای تدوین برنامه پیشرفت منطقه ای به منظور ارتقای وضعیت آموزش و پرورش مناطق محروم در دستور کار آموزش و پرورش استان سمنان است.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: شناسایی و سازماندهی معلمان و دانشجو معلمان جهادی، تبدیل مدارس سنگی و کانکسی به مدارس استاندارد و مرمت سرویس های بهداشتی از دیگر مواردی است که در دستور کار این قرارگاه خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.