سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان جشنواره ملی مطبوعات دینی در قم

نخستین جشنواره ملی مطبوعات دینی با معرفی برگزیدگان در قم به کار خود پایان داد.

آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی مطبوعات دینی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با معرفی برگزیدگان برگزار شد.

در این مراسم از برگزیدگان این جشنواره در بخش‌های موضوعی، حرفه‌ای و نشریات حوزه دین با اهدای تندیس تجلیل شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به ارسال نزدیک به یک هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره گفت: آثار خوبی در حوزه‌های عفاف و حجاب، ایثار و شهادت، مسجد رکن محله محوری و مصاحبه‌های مرتبط با موضوع جشنواره به دبیرخانه ارسال شد که مورد ارزیابی داوران قرار گرفت و در نهایت ۳۰ نفر به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

امیر علی عموزاده گسترش جشنواره به حوزه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی را از اهداف جشنواره مطبوعات دینی برشمرد و گفت: مقدمات برگزاری منطقه‌ای این جشنواره در حال بررسی و انجام است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در این مراسم با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم در حمایت از مطبوعات و آزادی بیان و قلم گفت: در جنگ روایت‌ها که رسانه‌های دشمن به دنبال القای ناامیدی در کشور هستند، اصحاب رسانه و قلم نقش مهمی در معرفی دستاورد‌ها و ایجاد انگیزه و امید در جامعه دارند.

محمد مهدی اسماعیلی گفت: نظرسنجی‌ها و بررسی‌های پژوهشی بیانگر ارادت مردم ایران به معارف اسلامی و شعائر دینی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی هم در این جشنواره بر اهمیت نقش مطبوعات و رسانه‌های دینی در تولید محتوای فکری و عقیدتی اثر گذار برای جامعه تاکید کرد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.