سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ:

زورگیر بهشت زهرا (س) دستگیر شد

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارقی که در بهشت زهرا زورگیری می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ رسول بهرامی گفت: در پی اعلام ۲ فقره سرقت به روش زورگیری از ۲خانم در بهشت زهرا (س) دستگیری سارق در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری حرم مطهر قرار گرفت.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه سارق در بهشت زهرا (س) خودروی‌های تک سرنشین که راننده آن‌ها خانم بودند را انتخاب و در یک فرصت مناسب از آنان با استفاده از سلاح سرد زورگیری و طلا و موبایل آن‌ها را سرقت می‌کرد، گفت: روز گذشته ماموران با مشخصاتی که از سارق بدست آورده بودند مخفیگاه متهم را در یکی از رستوران‌های باقر شهر شناسایی کردند و پس از اخذ مجوز قضایی سارق در رستورانی که در آن به عنوان پیک موتوری کار می‌کرد در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر شد و پس از انتقال به کلانتری به هر ۲ سرقت به روش زورگیری اعتراف و مال باختگان هم متهم را شناسایی کردند.

او گفت: سارق ۲۰ ساله، دارای سوابق سرقت زورگیری و تحمل حبس در زندان است و مالخر این سارق هم دستگیر و اموال مسروقه به مال باختگان بازگردانده شد و هر۲ نفر با دستور قضایی روانه زندان شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
محمد
۰۹:۰۱ ۱۸ تير ۱۴۰۱
یه جوان ۲۰ ساله را چطوری یه رستوران دار بدون گواهی نامه بعنوان پیک موتوری اما نت مردم را در اختیارش گذاشته تا در منازل ببره دیگه چطوری میشه اطمینان کرد
ناشناس
۲۱:۵۴ ۱۶ تير ۱۴۰۱
کی خدمت سربازی رو انجام داده اگر الان ۲۰ ساله هس
خانم گیلانی
۲۱:۴۸ ۱۶ تير ۱۴۰۱
دستشو قطع کنید
ناشناس
۲۱:۴۶ ۱۶ تير ۱۴۰۱
خداوند متعال نیروهای امنیتی رو حفظ کنه آن شاءالله
ناشناس
۲۰:۳۱ ۱۶ تير ۱۴۰۱
همچین ادمی اصلا نباید ازاد بشه حبس های طولانی مدت به شدید ترین وجه باید با اینها برخورد بشه
ناشناس
۱۹:۱۰ ۱۶ تير ۱۴۰۱
متاسفانه تو ذهن این افراد که زورگیر نامیده میشن این ناهنجاری ها نهادینه شده. باید روی اون قسمت کار کرد که شاهد این حرکات نباشیم والا بازهم بر میگرده و تکرار میکنه.
حامد
۱۸:۲۴ ۱۶ تير ۱۴۰۱
بگیرید ولشون کنید این وسط مردم بدبخت تنها صدمه میبینن باید اسلحه در ایران آزاد بشه این حق یک انسان است از خودش دفاع کنه آبی از نیروی انتظامی و قوه قضایه داغ نمیشه
ناشناس
۱۷:۳۱ ۱۶ تير ۱۴۰۱
ای داد بیداد
آخه چرا؟؟؟
چرا دزدی می کنید؟؟؟