سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل امورمالیاتی کهگیلویه وبویراحمد:

مهلت ثبت اظهارنامه مالیاتی در کهگیلویه و بویراحمد تمدید شد

مدیرکل امورمالیاتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهلت ثبت و ارسال اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل این استان تا ۳۱تیرماه امسال تمدید شده است.

میلادفرخان گفت: امسال پیش از این ثبت و ارسال اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل در درگاه خدمات مالیاتی به نشانی my.tax.gov.ir تا پایان خرداد ماه سال جاری تعیین شده بود، اما این طرح تا ۱۵ تیرماه برای کمک به رفاه حال مودیان تمدید شد.

او می گوید: کسانی که نسبت به ثبت اظهارنامه مالیاتی کوتاهی کنند، مشمول جریمه خواهند شد.

مدیرکل امورمالیاتی کهگیلویه وبویراحمد از افزایش ثبت اظهارنامه در خرداد و تیر ماه جاری سال جاری نسبت به سال قبل خبر داد و گفت: که حدود ۶۵درصد مودیانی که از تبصره ۱۰۰ استفاده کرده اند، مالیات صفر ثبت کرده اند.

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد می گوید: براساس آخرین گزارش‌ها از اول خرداد ماه سال جاری تا نهم تیر ۲۰ هزار اظهارنامه مالیاتی در این استان ثبت شده است که بیشتر این افراد از تبصره ماده ۱۰۰ استفاده کنند.

او گفت: صاحبان مشاغل در تکمیل فرم تبصره ماده ۱۰۰بیشتر داده‌های پوس یا (pos) مورد حسابرسی قرار می‌گیرد که این اقدام بسیار عادلانه و شفاف است.

افرادی که در یک سال گذشته تا سقف چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان گردش مالی داشته باشند می‌توانند از تسهیلات موجود در تبصره ماده ۱۰۰ استفاده کنند.

در آیین‌نامه اجرایی ماده ۹۵ قانون مالیات‌های مستقیم ذکر شده است در صورتی که گردش مالی ارائه‌کنندگان خدمات و تولیدی‌ها تا ۵۰ درصد سقف تعیین شده باشد، می‌توانند از تسهیلات تبصره ماده ۱۰۰ استفاده کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.