سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تأثیرگذاری برپایی کنگره ملی۸ هزار شهید استان همدان باید تا نسل‌های آینده باقی بماند

مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین همدان گفت: تلاش می‌کنیم که تأثیرگذاری برپایی رویداد فرهنگی بزرگ کنگره ملی۸ هزار شهید استان تا نسل‌های آینده باقی بماند.

سردار فرجی گفت: دومین کنگره شهدای استان همدان سال آینده برگزار خواهد شد و آثار دومین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید استان همدان بایستی در زندگی مردم باقی بماند.

جلسه ستاد کنگره هشت هزار شهید استان و شهرستان فامنین با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی فرجی» مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان و دبیر ستاد کنگره ملی استان و حجت الاسلام «رضا مصباح» امام جمعه شهرستان، «صمد جلیلوند» فرماندار شهرستان فامنین و سایر اعضای ستاد شهرستانی برگزار شد.

سردار فرجی در این جلسه با اشاره به حضور مردم فامنین در دفاع مقدس گفت: ظرفیت شهرستان فامنین به واسطه حضورمردم فهیم آن در دفاع مقدس بسیار بالا ست و از این ظرفیت باید استفاده شود.

حجت‌الاسلام مصباح هم در این جلسه بر برگزاری مردمی کنگره تاکید کرد و گفت: بایستی محور کار‌ها و جامعه هدف جوانان و نوجوانان باشند و باید برای این نسل نقش محوری استان همدان در دفاع مقدس تبیین شود.

جلیلوند نیز در این جلسه یکی از اهداف کنگره شهدا را نشر و توسعه فرهنگ دفاع مقدس و ارائه الگو‌های آن به جامعه و نسل جدید دانست.

او گفت: زنده و نگاه داشتن یاد و نام شهدا و ایجاد ظرفیت و ارتقا در مقابله با جنگ نرم از دیگر اهداف این کنگره در شهرستان فامنین است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.