سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح یاریگران زندگی

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت:طرح یاریگران زندگی در راستای افزایش توانمندی دانش‌آموزان و آگاهی بخشی به آنان دربرابر آسیب‌ها اجتماعی از جمله اعتیاد که یک بخش جامع و کامل در رابطه با بحث پیشگیری اولیه، ثانی و ثالثی است.

کیوان گل‌آوری گفت : در راستای مقابله با بحث اعتیاد در استان برنامه‌های در دست اقدام داریم.

به گفته دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه بحث طرح پاکسازی محلات آلوده استان، طرح جمع‌آوری معتادان و ساماندهی در مراکز درمانی و دستور برخورد با خرده‌فروشان و پلمب اماکن توزیع کننده مواد مخدر از جمله این برنامه‌ها است.

صیانت و نگهداری از افراد در مراکز درمانی به مدت ۶ ماه در یک مرکز ۲۰ هکتاری در کنگاور در بحث کاهش آسیب‌ها را در برنامه داریم.

آموزش‌های همگانی و مهارت زندگی با هدف کاهش تبعات و نه گفتن به مواد مخدر با اولویت محلات آلوده یکی از برنامه‌های مهم ما است.

 از خانواده‌ها درخواست می شود، با توجه به اینکه امروز آسیب‌ها زیاد است و آسیب اعتیاد خاص و سخت درمان است حتما آموزش مهارت زندگی، قدرت حل مسئله و نه گفتن به آسیب‌ها را به فرزندان داشته باشند.

این طرح در راستای افزایش توانمندی دانش‌آموزان و آگاهی بخشی به آنان در برابر آسیب‌ها اجتماعی از جمله اعتیاد که یک بخش جامع و کامل در رابطه با بحث پیشگیری اولیه، ثانی و ثالثی است در بحث پیشگیری اولیه در واقع مانع شویم تا افراد در معرض خطر به بحث اعتیاد ورود پیدا نکنند و اگر هم تازه اعتیاد پیدا کرده به آن‌ها کمک کنیم و در بحث درمان هم مراقبت شوند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.