سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزش باد شدید اردبیل را در می‌نوردد

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: امروز چهارشنبه پدیده مهم در غالب مناطق استان، وزش باد‌های شرقی با سرعت تند تا نسبتاً شدید خواهد بود.

سیاوش محمدی گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز چهارشنبه پدیده مهم در غالب مناطق استان، وزش باد‌های شرقی با سرعت تند تا نسبتاً شدید خواهد بود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل در رابطه با آخرین وضعیت هواشناسی استان اردبیل گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی امروز پدیده مهم در غالب مناطق استان وزش باد‌های شرقی با سرعت تند تا نسبتاً شدید به ویژه در ساعات ظهر تا عصر خواهد بود.

محمدی با بیان اینکه بر اساس این گزارش دما در برخی نقاط به تدریج روندی افزایشی و جزئی خواهد داشت، گفت: همچنین بر اساس این گزارش اهالی شهرستان نیر با کمینه دمای پنج درجه بالای صفر خنک‌ترین و گرمی مغان با ۱۷ درجه بالای صفر گرم‌ترین ساعات را امروز تجربه خواهند کرد.

او می‌گوید: در روز پنجشنبه آسمان استان نیمه ابری گاهی با افزایش ابر و وزش باد و از شرایط محلی در مناطق کوهستانی رگبار پراکنده احتمال می‌رود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: از روز جمعه افزایش چند درجه‌ای دما در سطح استان پیش بینی می‌شود که این افزایش دما در هفته آینده محسوس‌تر خواهد بود.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.