سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی؛

زمین چندمنظوره ورزشی پارک دانایی آماده بهره برداری شده است

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری کرج از اتمام عملیات اجرایی زمین چندمنظوره ورزشی پارک دانایی و بهره‌برداری از آن طی آینده‌ای نزدیک برای استفاده عموم شهروندان خبر داد.

آقای علیرضا عاقلی گفت: این فضای ورزشی با مساحت پنج هزار مترمربع به زودی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

او گفت: زمین چندمنظوره ورزشی پارک دانایی بر اساس استاندارد‌های زمین‌های ورزشی احداث‌شده و در آن هفت هزار مترمکعب عملیات خاکی، یک هزار مترمکعب دیوار سنگی و بیش از ۹۰۰ مترمربع حصار و فنس کشی عملیاتی شده همچنین عملیات روکش آسفالت زمین با صرف حدود یک هزار و ۹۰۰ تن آسفالت در این محدوده اجرایی شده است.

آقای عاقلی می گوید: با بهره‌برداری از این زمین ورزشی و تجهیز هر چه بیشتر پارک‌ها در مناطق کم برخوردار، نیاز عموم شهروندان به مراکز تفریحی و ورزشی برای گذران اوقات فراغت تأمین خواهد شد.

او گفت: زمین چندمنظوره ورزشی پارک دانایی شامل زمین فوتبال، والیبال، بسکتبال و بدمینتون و چهار هزار مترمربع پارکینگ است که با تناژ مصرفی ۸۵۰ تن آسفالت اجرایی شده است.

به گفته  رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری کرج در این طرح دو هزار و ۵۰۰ مترمربع رنگ‌آمیزی زمین‌های ورزشی و خط‌کشی پارکینگ با استفاده از رنگ سرد ترافیکی (ترمو پلاست) به همت عوامل ترافیکی سازمان عملیاتی شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.