سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائم مقام معاونت صدای رسانه ملی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شبکه‌سازی مخاطب هدف زیست‌بوم نوین «صدا پایه» است

مظفری گفت: هدف از طراحی زیست‌بوم نوین رسانه‌های صداپایه این است که با شبکه‌سازی مخاطب را به مشارکت تشویق کنیم.

شاهید مظفری، قائم مقام معاونت صدای سازمان صداوسیما گفت: رویکرد جدیدی به نام زیست‌بوم نوین رسانه‌های صداپایه در رادیو تعریف کرده‌ایم. اصلی‌ترین جزء این زیست‌بوم مخاطب یا پیام‌گیر فعال است.  

به گفته مظفری، هدف از طراحی این زیست‌بوم این است که مخاطبان فعال رادیو شبکه‌سازی شوند تا مخاطب در برنامه‌های رادیویی مشارکت داشته باشد. از دیگر جزء این زیست‌بوم می‌توان به شورا‌های تخصصی و جشنواره‌ها اشاره کرد که ترکیب آن‌ها ظرفیت‌هایی را در رادیو فراهم می‌کند تا مخاطب فعال در رسانه مشارکت داشته باشد.

او معتقد است: اکنون که این زیست‌بوم طراحی شد، نیاز است با هم‌افزایی بین نهاد‌های مختلف پشتوانه این فعالیت در رادیو محکم شود. معاونت صدا علاوه‌بر انعقاد تفاهم‌نامه با بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با کمیته امداد امام خمینی، ستاد اجرایی فرمان امام، استانداری رضوی تفاهم‌نامه‌هایی را در حال انجام دارد.

پیش از این، معاونت صدای سازمان صداوسیما و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با هدف مشارکت و همکاری در طراحی، تولید و انتشار تولیدات شنیداری در حوزه سرگرمی‌های دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. اصلی‌ترین هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه، آگاهی‌بخشی به مخاطبان در حوزه بازی‌های رایانه‌ای است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.