سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هوای اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس

کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان امروز صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۱۸ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان امروز صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۱۸ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های خرازی با شاخص ۱۵۴ در وضعیت ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

ایستگاه احمدآباد با شاخص ۱۱۵، استانداری با شاخص ۱۲۸، باهنر با شاخص ۱۰۷، پروین با شاخص ۱۳۲، جی با شاخص ۱۲۱، رودکی با شاخص ۱۳۴، فیض با شاخص ۱۳۸، ورزشگاه میثاق با شاخص ۱۱۷ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) و ایستگاه فرشادی با شاخص ۹۹ سالم (زرد) قرار دارد.

درحال‌حاضر تنها ایستگاه‌های فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز شهر اصفهان، شاهین‌شهر، مبارکه و سجزی است که شاخص کیفی هوای سجزی با قرار گرفتن روی عدد ۱۶۰ ناسالم برای عموم (قرمز) و شاهین‌شهر با شاخص ۱۰۷ در وضعیت ناسالم برای گرو‌های حساس (نارنجی) و مبارکه با شاخص ۹۶ سالم (زرد) ثبت شد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.