سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از برگزیدگان پویش فرهنگی‌هنری همت در اراک

در مراسمی در اراک از هنرمندان برگزیده در پویش همت با رویکرد ساماندهی آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی قدردانی شد.

در مراسم اختتامیه پویش فرهنگی‌هنری همت با حضور استاندار مرکزی و معاونت سیاسی‌امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی و مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری در اراک از هنرمندان برگزیده در پویش فرهنگی‌هنری همت قدردانی شد.

سینا دلشادی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در این مراسم مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

تعداد زیادی از هنرمندان فعال در پویش فرهنگی همت با رویکرد ساماندهی آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی حاضر شده‌اند و از برگزیدگان این مسابقه تجلیل و تقدیر شد که نگاه متعهدانه به هنر و هنرمند در آئین اختتامیه مورد توجه قرار گرفت.

مجموعه برنامه‌های حوزه آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی که بالغ‌بر ۵۸ برنامه است که در جهت طرح پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در سراسر استان مرکزی برگزار شد.

هنرمندان استان مرکزی ۵۸ برنامه و اقدام شاخص فرهنگی‌هنری و رسانه‌ای داشته‌اند که موضوعات آن پرداختن به مقوله آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی و ارائه راهکار‌های پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی بود.

امیدواریم این حرکت که در استان مرکزی آغاز شده و حرکت فراگیر و چشمگیری است را بتوانیم تداوم دهیم و همواره هنرمندان ما در پیوند با اجتماع برای پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی نقش خود را به‌درستی در خدمت مردم ایفا کنند.

هنر و هنرمندان می‌توانند نقش بسیار مهمی در پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در جامعه داشته باشند و با شناسایی نظام واره‌ی مسائل و آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی به بهبود وضعیت زندگی مردم کمک کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.