سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان:

قوانین مصوب شده برای خشکسالی سیستان باید به مرحله اجرا برسد

حجت الاسلام والمسلمین محامی بر لزوم اقدام عملی در مواجهه با مشکلات منطقه سیستان تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محامی در دیدار حبیب‌الله دهمرده نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از تلاش نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی جهت پیگیری و حل مشکلات مردم گفت: تصویب برخی قوانین در مجلس شورای اسلامی مختص منطقه سیستان شرط لازم کار بوده، اما به تنهایی کافی نمی‌باشد و قوانین مصوب شده باید به مرحله اجرا رسیده و در ادامه مورد پیگیری، نظارت و مطالبه مجلس قرار گیرد.

امام جمعه زاهدان گفت : بحران آب از مشکلات جدی منطقه است و نیازمند اقدام عاجل در رسیدگی به این معضل هستیم و در این جهت برخی قوانین تصویب و ابلاغ شده، اما سوال اصلی اینجاست که چه اقدام عملی صورت گرفته است.

او گفت: برای آب ژرف منطقه سیستان چه اقدامی صورت گرفت و کار به کجا رسیده است و یا چاه‌های منطقه حرمک در چه مرحله‌ای قرار دارد چرا که عملیاتی سازی هر یک از این پروژه‌ها فرایند طولانی دارد در حالی که اگر همین امروز هم اقدام شود دیر است.

حجت الاسلام والمسلمین محامی گفت: باید قبل از اینکه مردم صبر خود را از دست بدهند در این جهت اقدام عملی صورت گیرد.

به گفته او   لازمه اقدام عملی ابتدا حساسیت مجلس در تصویب قانون و سپس پیگیری کار است و باید گونه‌ای دنبال کنند تا قانون مصوب شده به نتیجه رسیده و عملیاتی شود.

امام جمعه زاهدان گفت: نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در ابتدای کار با نشاط بوده و مجمع نمایندگان استان را تشکیل دادند و به تدریج این مجمع به فراموشی سپرده شد و حالا نمایندگان مسائل را به تنهایی دنبال می‌کنند، اما باید بدانیم که دامنه تاثیرگذاری فعالیت‌های انفرادی چندان زیاد نیست.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.