سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موتورسواری در بینالود ممنوع شد

در پی حضور عده‌ای از موتورسواران در ارتفاعات بینالود و تخریب انواع گونه‌های گیاهی، دادستان طرقبه شاندیز دستور ممانعت از حضور موتورسواران در ارتفاعات بینالود را داد.

چند سالی است که موتورسواران با حضور در مناطق کوهستانی و ارتفاعات بینالود با حرکات مارپیچ و سرو صدای بسیار نه تنها باعث به وجود آمدن رعب و وحشت در بین حیات وحش این مناطق شده‌اند بلکه کوچ این حیوانات از زیستگاه اولیه خود به مناطق امن را نیز در پی داشته است و علاوه بر آن باعث تخریب و از بین رفتن انواع گونه‌های گیاهی موجود در ارتفاعات بینالود شده‌اند.

بر همین اساس با مطالبه رئیس اداره محیط زیست طرقبه شاندیز و پیگیری‌های خبرنگار ما، دادستان این شهرستان طی نامه‌ای خطاب به رئیس پلیس راهور شهرستان طرقبه شاندیز دستور داد، با افرادی که قصد تردد با موتور کراس یا تریل در ارتفاعات رشته کوه‌های بینالود را دارند، برخورد شود.

در متن این نامه چنین آمده است:

مقتضی است دستور فرمایید پرسنل تحت امر از ورود کسانی که قصد موتور سواری در ارتفاعات را داشته و موجب تخریب زیستگاه و فرار حیوانات وحشی شده‌اند و همچنین برای کوهنوردان واقعی ایجاد مزاحمت می‌کنند، جلوگیری کرده و در صورت مقاومت و تمرد موتور سیکلت‌ها توقیف و به پارکینگ منتقل شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.