سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باد و باران ۳۲ میلیارد ریال به شبکه برق ایرانشهر خسارت زد

مدیر امور برق ایرانشهر گفت: خسارت اولیه باد و باران شب گذشته (شامگاه دوشنبه) در این شهرستان، ۳۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

محمد رئیسی گفت: ۱۵ تیم عملیاتی به همراه هفت دستگاه جرثقیل به محض اعلام خسارت وارد شده، به محل‌های حادثه دیده اعزام شدند و نسبت به پایداری شبکه برق اقدام کردند.

او گفت: در ساعات اولیه این اتفاق طبیعی، ۴۵ مورد قطعی برق روستایی اعلام شد، در حال حاضر برق تمام مناطق آسیب دیده پایدار است.

مدیر امور برق ایرانشهر به حجم بالای خسارت وارد شده به شبکه برق این منطقه گفت: ۳۶ پایه فشار متوسط و ضعیف و چهار کیلومتر شبکه از جمله خسارات وارد شده به شبکه برق این منطقه است.

او گفت:وزش باد شدید و باران‌های فصلی از جمله اتفاقات طبیعی این منطقه است که همواره خسارت بسیاری به شبکه توزیع برق وارد می‌کند، و به دنبال وزش باد شدید و بارندگی طی هفته گذشته، ۶۲ اصله پایه فشار متوسط و ضعیف این منطقه دچار خسارت شد.

رئیسی  گفت:شهروندان گرامی، در زمان ناپایداری شرایط جوی (بارندگی، آبگرفتگی معابر و طوفان شدید) از نزدیک شدن به تاسیسات برق جدا خودداری و در صورت مشاهده هرگونه مشکل، مراتب را به سامانه ۱۲۱ (مراکز اتفاقات برق) اطلاع رسانی کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.