سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری زوج سارق موبایل

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری زوج سارق و انهدام یک باند سارق خودرو خبر داد.

دوستعلی جلیلیان گفت: در پی گشت زنی‌های هدفمند در نقاط جرم خیز، عوامل گشت یک آقا و خانمی که درحال پرسه بی مورد بودند را مشاهده می‌کنند که به آن‌ها مشکوک می‌شوند که به محض رؤیت مأموران سریعاً اقدام به فرار می‌کنند.

او افزود: بعد از طی مسافتی تعقیب و گریز مأموران هر دو آنها را متوقف می‌کنند که در بازدید از آن‌ها دو دستگاه تلفن همراه هوشمند به ارزش حدودی ۴۰۰میلیون ریال از آن‌ها کشف شد؛ باتوجه به ضد و نقیض بودن اظهاراتشان آنها را به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: پس از انجام تحقیقات، سارقان به سرقت دو دستگاه تلفن همراه در محدوده کیانشهر معترف شدند.

انهدام باند سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو

او همچنین از دستگیری و انهدام باند سارقان سرقت محتویات خودرو خبر داد و گفت: مقدار زیادی اموال مسروقه کشف شد. با جمع بندی یافته‌های پلیسی هویت سارقان که از مجرمان سابقه دار بودند نیز بدست می‌آید.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با شناسایی مخفیگاه متهمان و در بازدید از محل، تعداد زیادی مدارک خودرو‌های سرقتی، تعدادی ضبط و باند و ساب باکس، قطعات بازشده خودرو شامل چراغ‌ها و سپر ها، ۵حلقه، ۳دستگاه دوچرخه کودک کشف شد که به همراه متهمان به کلانتری منتقل شدند.

پس از انجام تحقیقات سارقان به ۳فقره سرقت معترف و ۷مالباخته سارقان را شناسایی کردند که پس از اخذ شکایت، پایان تحقیقات متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۵۴ ۱۴ تير ۱۴۰۱
خطرناکترین مجرمین مجرمین فامیلین