سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

متلاشی شدن شبکه توزیع روغن‌های تقلبی خودرو

فرمانده انتظامی مازندران از متلاشی شدن شبکه توزیع روغن‌های تقلبی خودرو در استان خبر داد.

سردار مرتضی میرزایی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر عرضه انواع روغن‌های تقلبی خودرو با برند‌های داخلی و خارجی، در برخی از شهرستان‌های استان، مووضع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی مازندران قرار گرفت.

او می‌گوید: در اجرای این ماموریت، ماموران اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی با بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی یک باند ۳ نفره روغن موتور‌های تقلبی در مرکزی تحت عنوان تجاری توزیع کننده عمده و خرده استان شدند.

به گفته سردار میرزایی با انجام اقدامات اطلاعاتی محل دپوی کالای تقلبی و درگاه‌های ورود و خروج کالا توسط متهمان در شهرستان‌های قائمشهر و بابل، شناسایی شد. نظر بازدید شد.

او می‌گوید: در ادامه این عملیات ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با همکاری کارشناسان ادارات صمت و استاندارد استان در بازرسی از محل نگهداری کالا توسط این باند مجموعا ۴ هزار و ۲۰۰ قوطی روغن موتور تقلبی با ظرفیت‌های ۴، ۲ و یک لیتری بدون آرم و کد ده رقمی استاندارد کشف کردند.

سردار میرزایی ارزش تقریبی کالا‌های کشف شده در این عملیات را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: محل مورد نظر پلمب و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.