سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور شش استان انجام شد

برگزاری کارگاه آموزش مربیان تئاتر بچه‌های مسجد در شیراز

کارگاه منطقه‌ای آموزش مربیان تئاتر بچه‌های مسجد به همت حوزه هنری استان فارس با حضور علاقه‌مندانی از ۶ استان کشور در شیراز آغاز به کار کرد.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس گفت: کارگاه منطقه‌ای آموزش مربیان تئاتر بچه‌های مسجد، با شرکت حدود ۷۰ هنرمند عرصه نمایش مسجدی، از ۶ استان جنوبی و مرکزی کشور در شیراز آغاز شده است.

اصغر گروسی گفت: کارگاه یاد شده یکی از دوره‌های سلسله برنامه محرابیان است که در این رویداد آموزشی، هنرمندانی از استان‌های فارس، اصفهان، یزد، چهارمحار و بختیاری، کرمان و بوشهر، حضور دارند.

او گفت: مربیان این کارگاه سید حسین فدایی حسین و محمدرضا آزاد از اساتید نام آور ملی عرصه تئاتر مسجد هستند که سال ها در این عرصه فعالیت دارند و هدف این دوره ارتقا توانمندی هنری مربیان جوان مسجدی است.

گروسی به حضور مسئولین واحد هنرهای نمایشی حوزه های هنری استان های میهمان اشاره و گفت: این کارگاه فرصتی است تا زمینه هم افزایی و تبادل توان هنری استان های شرکت کننده فراهم گردد و انشالله بتوانیم در ماه های آتی بتوانیم شاهد رویداد های مشترک کیفی از سوی استان‌ها باشیم.

او گفت: در روز پایانی این کارگاه آموزشی روسای حوزه های هنری استان های میهمان نیز به این جمع اضافه خواهند شد تا با حضور کوروش زارعی رئیس مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و دبیر جشنواره تئاتر فجر، جلسه هم‌اندیشی برگزار شود.

گروسی توجه به تئاتر بچه‌های مسجد را در راستای توجه به منویات مقام معظم رهبری ارزیابی و گفت: در این رویداد فرهنگی هنری، آستان مقدس احمدی و محمدی علیهما السلام، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری شیراز همراهی داشتند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.