سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت استفاده از ظرفیت دانشجویان برای حل مسایل سیستان و بلوچستان

نشست گفتگو محور با رویکرد مطالبه‌گری، مسئله یابی و اقدامات رسانه‌ای با حضور امام جمعه سراوان و برخی از اعضای بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان برگزار شد.

در ابتدای دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان، بسیج دانشجویی را یکی از ارزنده ترین، یادگار‌های امام راحل (ره) معرفی کرد و گفت: بسیج دانشجویی امروز به یکی از تشکل‌های موثر در دانشگاه‌ها تبدیل شده است.

او  به بیان اهمیت راهبردی و نقش بنیادین بسیج دانشجویی پرداخت و گفت: به اعتقاد بنده بسیج دانشجویی توانسته در ریل گذاری حرکت دانشجویان به سمت دانشگاه اسلامی گام‌های بلندی بردارد.

امام جمعه شهرستان سراوان، سازمان بسیج دانشجویی را مجموعه پیشگام و تولیدکننده نیرو تراز انقلاب دانست .

او گفت: امیدوارم جوانان پرتلاش بسیج دانشجویی بتوانند در آینده در عرصه‌های مختلف این استان پهناور نقش آفرینی مفیدی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین بامری، حوزه آب، زیرساخت و سوخت را از مهم‌ترین مسایل شهرستان سراوان عنوان کرد و بیان داشت: با راهکار علمی می‌توان راه برون رفت این شهرستان مهم از این مشکلات را هموار ساخت.

در ادامه این دیدار حجت احسان منش معاون پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی استان گفت: رویکرد بسیج دانشجویی بر مسئله محوری و حل مشکلات استان و کشور بر مبنای علم و تجربه است.

او گفت:  اکنون بسیج دانشجویی با تشکیل گروه‌های متعدد دانش بنیان و مسئله محور در عرصه‌های مختلف در صدد است تا مسائل مختلف استان را مورد بررسی و مطالبه قرار دهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.