سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از اعطاء زمین تا ایجاد کارگاه برای حمایت از دانش بنیان‌ها در کشور

معاون وزیر صمت گفت: به منظور تحقق شعار سال، طرح‌های تشویقی و حمایتی از دانش بنیان‌ها از اعطاء زمین تا ایجاد کارگاه در کشور در دست اقدام است.

رسولیان معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور گفت: به منظور حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، حق ارائه خدمات زمین با اقساط طولانی و ۴۸ ماهه و مبلغ پیش پرداخت حدود ۱۰ درصد اعطا می‌شود.

آقای رسولیان می گوید: الویت اول اعطاء زمین در شهرک‌های صنعتی کشور، شرکت‌های دانش بنیان است.

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور  از ایجاد دفاتر شرکت‌ها در حوزه ۳۸ مراکز توسعه و کسب و کار و در شهرک‌های فناوری خبر داد و گفت: مقرر شده تا به منظور توسعه و حمایت از دانش بنیان‌ها ۶ شهرک فناوری فعال و مجوز دیگر شهرک‌های فناوری ویژه استقرار شرکت‌های دانش بنیان اخذ شود.

وی هم چنین از ایجاد کارگاه کوچک برای شرکت‌های کوچک و متوسط و شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد و گفت: کارگاه‌های حداقل ۲۰۰ متری و حداکثر ۵۰۰ متر برای استقرار شرکت‌ها فراهم می‌شود.

آقای رسولیان می گوید:  ۱۶۰۰ واحد در کشور که توانایی دانش بنیان شدن را دارند، شناسایی شدند  که در صدد تامین مالی شرکت‌ها هستیم تا روال عادی دانش بنیان شدن و دانش پایه شدن را طی کنند.

معاون وزیر صمت هم چنین از شناسایی نیاز‌های فناورانه شرکت بزرگ کشور و ایجاد ارتباط با شرکت‌های دانش بنیان خبر داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.