سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از ضبط جرثقیل قاچاق تا جریمه ۴ میلیاردی واحد صنفی گرانفروش

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: یک دستگاه چرثقیل قاچاق با حکم تعزیرات حکومتی به نفع دولت ضبط شد.

غلامرضا سالاری گفت: این چرثقیل توسط یک دستگاه کشنده در حومه شهرستان کازرون در حال حمل بود که توسط مامورین نیروی انتظامی این شهرستان توقیف شد.

او به بازداشت یک نفر در این رابطه  اشاره و گفت: در تحقیقات به عمل آمده در شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کازرون، مشخص شد که جرثقیل مکشوفه بطور قاچاق وارد کشور شده و مالک دستگاه نیز با دستکاری اسناد و مدارک مربوطه قصد انتقال آن به شیراز را داشته که به دام قانون گرفتار شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: نهایتا با تمکیل تحقیقات و محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط جرثقیل به نفع دولت و جریمه ۳۲ میلیارد ریالی متهم صادر کرد.

جریمه ۴ میلیاردی واحد صنفی گرانفروش در شیراز

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: با شکایت یک شهروند از واحد صنفی پوشاک فروشی در شیراز، پرونده‌ای جهت بررسی موضوع در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

سالاری گفت: شاکی با ادعای اینکه فروشنده بابت خرید البسه مبلغ هنگفتی را از وی دریافت کرده خواهان رسیدگی به شکواییه خود به علت گرانفروشی بود.

او گفت: طبق نظر کارشناسی، تخلف گرانفروشی به میزان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال واقع شده بود که بر این اساس شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی واحد صنفی متخلف و استرداد مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به شاکی صادر کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.