سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمات‌رسانی جاده ای به زوار اربعین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : این اداره کل در صف مقدم خدمات‌رسانی به زوار اربعین امام حسین (ع) است .

فریبرز کرمی گفت : تمام زیر ساخت‌ها و امکانات جاده‌ای، خدمات بین راهی برای زوار اربعین در استان کرمانشاه فراهم است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه برنامه‌ریزی اجرای پروژه‌های تکمیلی زیرساختی درکوتاه‌ترین زمان ممکن، قبل از برگزاری مراسم باشکوه اربعین لازم است.

 ایمن‌سازی محور‌های مواصلاتی و ارتقاء سطح خدمات دهی در پایانه مرزی خسروی به زائران یکی از اولویت‌های مهم این اداره کل است با توجه به پایان دوران محدودیت ناشی از ویروس کرونا و اوج سفر‌های تابستانی، پیش‌بینی می‌شود، زائران اربعین حسینی (ع) نسبت به سال‌های گذشته، افزایش قابل توجه داشته باشند برهمین اساس وظیفه ما در پاسخگویی به این حجم تردد داخل استانی و سفر‌های اربعین سنگین‌تر می‌کند و باید آماده باشیم که مشکلی پیش نیایید.

بیشترین سهم جابجایی‌ها در اربعین به کربلا از طریق جاده‌ها صورت می‌گیرد و استان کرمانشاه در مسیر تردد ناوگان حمل و نقل و خیل عظیم زائرین است؛ نسبت به توجه به برپایی موکب‌ها و نصب بنر‌های اطلاع‌رسانی، منظر آرایی راه‌ها و تشدید نظارت‌ها از طریق افزایش گشت‌های مشترک با پلیس‌راه، استقرار تیم‌های امدادی و راهداری در نقاط پرحادثه و دیگر موارد لازم است.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در صف مقدم خدمات رسانی به زائران است و باید به بهترین و مطلوب‌ترین شکل ممکن نسبت به این مهم اقدام کند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.