سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لشگری‌:

دفتر هنر مردمی در استان‌ها از اعتبارات اختصاصی برخوردار است

معاون راهبردی استان‌های حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی گفت: تاکنون فعالیت دفتر هنر مردمی این مجموعه در هشت استان ساماندهی شده است.

آقای لشگری با اشاره به اینکه تاکنون فعالیت دفتر هنر مردمی این مجموعه در هشت استان ساماندهی شده است، گفت: پیگیری فعالیت‌های فرهنگی و هنری در مناطق کمتربرخوردار از اهداف راه‌اندازی این دفاتر مردمی است.

دفتر هنر مردمی در استان‌ها از اعتبارات اختصاصی برخوردار هستند و حوزه هنری فعالیت‌های راهبردی خود را در مناطق کمتربرخوردار از طریق این دفاتر دنبال می‌کند.


بیشتر بخوانید


سیاست‌ها و راهبرد‌های تحولی که بر اساس کنشگری انقلابی و مبتنی بر اولویت‌های هنر زیست‌بوم استان‌ها تدوین شوند، مورد توجه قرار خواهد گرفت.

امر تحول در بخش استانی حوزه هنری از ۲ سال پیش آغاز شده‌است و تاکنون نقشه تحول ۱۶ استان نیز به تصویب رسیده است.

توجه به مسائل و ظرفیت‌های زیست‌بوم انقلاب اسلامی مساله جدی و مهم در سند تحول حوزه هنری هر استان است و لازم است تلاش شود در تدوین این سند ظرفیت‌های مهم زیست بوم هر استان در اولویت امور اجرایی قرار گیرد.

ساماندهی فعالیت دفتر هنر مردمی در این استان نیز از ضرورت‌هایی است که لازم است هر چه زودتر به نتیجه برسد.

تولیدات اقتباسی از آثار داستانی و تاریخ شفاهی تولید شده در حوزه هنری از جمله مواردی دانست که از سوی معاونت راهبردی استان‌های حوزه هنری برای ساخت فیلم مورد حمایت جدی قرار خواهند گرفت.

این مجموعه آمادگی دارد از تولیدات استانی در این راستا حمایت کند.

این مقام مسئول در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در سفر به شهرکرد موارد مربوط به سند زیست‌بوم و نقشه تحول حوزه هنری چهارمحال و بختیاری را مورد بررسی قرار داد.

منبع: ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.