سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسکان رایگان برای متقاضیان راهیان نور غرب

متقاضیان در خراسان جنوبی برای راهیان نور غرب می‌توانند با هماهنگی با پایگاه‌های بسیج و سپاه، از امکان اسکان رایگان در این مناطق بهره‌مند شوند.

قنبری معاون اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: بازه زمانی راهیان نور غرب و شمال غرب از ۶ تیر آغاز و تا پایان مرداد به جز دهه اول محرم ادامه دارد.

او گفت: متقاضیان می‌توانند به پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج محل زندگی خود مراجعه کنند و از طریق پایگاه‌ها به صورت گروهی اعزام شوند.

قنبری گفت: پایگاه‌ها با بسیج هماهنگ می کنند و ما نیز با مراکز اسکان در غرب و شمال غرب برای اسکان رایگان افراد در آن مناطق هماهنگ می‌کنیم.

معاون اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: از آنجایی که در آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه و ایلام که استان‌های هدف راهیان نور غرب و شمال غرب هستند خودمان اردوگاه نداریم، باید با آن استان‌ها برای اسکان هماهنگ شویم.

او گفت: برنامه ریزی برای بازدید از مناطق و تهیه غذا بر عهده خود متقاضیان است یعنی متقاضی برای غذا خودش با رستوران‌های آن استان هماهنگ می‌کند و در مورد بحث بازدید، با هماهنگی با کاروان از هر منطقی‌ای که مد نظر دارد می‌تواند بازدید کند.

قنبری گفت: متقاضیان می‌توانند به مدت یک هفته از اسکان رایگان در این مناطق بهره‌مند شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.