سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد ۷ برابری مجوز‌های صادره مشاغل خانگی

۱۷۷ مجوز مشاغل خانگی از ابتدای سال تاکنون در خراسان جنوبی صادر شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال ۷ برابر رشد داشته است.

اشرفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی در جهت تحقق سند چشم انداز ۲۰ ساله کشور و به منظور تحقق عدالت اجتماعی، امنیت و امکانات شغلی برای آحاد افراد جامعه به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده و دستورالعمل اجرایی مربوط به آن در استان و سراسر کشور اجرایی شد.

او گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۷۷ مجوز مشاغل خانگی در استان صادر شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۷ برابر رشد داشته است.


بیشتر بخوانید


اشرفی گفت: اشتغال و کسب و کار خانگی به عنوان راهکاری مهم در جهت تولید سرمایه و حذف هزینه‌های مربوط به رهن و اجاره مکان کارگاه و استفاده از دیگر اعضای خانواده به عنوان نیروی انسانی توانسته در استان مورد استقبال قرار گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: کسب و کار خانگی که در محل سکونت راه‌اندازی می‌شود ضمن تولید کالا و یا خدمت، باعث ایجاد ارزش می‌شود که با توجه به این تعریف مکان تولید و ایجاد ارزش افزوده به درون خانه‌ها وارد شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.