سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه با هوشمندی یگان امداد تهران

جانشین یگان امداد پلیس پایتخت از بازداشت ۳ سارق موتورسیکلت و کشف ۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه با هوشمندی ماموران این یگان خبر داد.

سرهنگ "افشین منافی"  گفت: روز گذشته ماموران گشت آشکار یگان امداد پلیس تهران، در شت زنی های هدفمند در محدوده خانی آباد، باغ فیض و تهران نو به ۳ دستگاه موتورسیکلت مظنون می شوند که پس از استعلام مشخص می شود موتورسیکلت ها دارای سابقه سرقت بوده و به تازگی سرقت شده اند.

وی افزود: راکبان موتورسیکلت ها که مشاهده واحد های گشت انتظامی یگان امداد با افزايش سرعت از محل متواري می شوند و بدین ترتیب عملیات تعقیب و گریز و مهار سارقان آغاز می شود.

جانشین فرمانده یگان امداد پلیس تهران تصریح کرد: ماموران به تعقيب موتورسیکلت ها پرداخته و با استفاده از تمام علائم هشدار دهنده موتورسیکلت های مسروقه را متوقف و راکبان آنها را دستگیر می کنند.

سرهنگ منافی بیان داشت: متهمان در همان تحقیقات اولیه به سرقت موتورسیکلت معترف و برای تحقیقات تکمیلی در اختیار ماموران کلانتری های این محل ها قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده تردد موتورسیکلت های مشکوک از قبیل فاقد پلاک انتظامی، مخدوش بودن پلاک انتظامی حتما با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل بگیرند و موضوع را اطلاع رسانی کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.