سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی وزارت امور خارجه:

هر خواسته‌ حداکثری با جواب محکم «نه» ایران مواجه خواهد شد

علی باقری گفت: هم‌اکنون ایران در موضوعات مختلف از جمله در موضوع هسته‌ای، هزینه صیانت و پایبندی به حقوق ملت ایران را می‌دهد.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با بیان اینکه آمریکایی‌ها اساسا هیچ ارزش و شانی برای حقوق ملت‌ها قائل نیستند و خیلی از مواقع حتی سیاست‌های آمریکا به ضرر خود مردم آمراینکه، گفت: اساس اختلاف و مواجهه آمریکا با ایران اسلامی، پایداری نظام اسلامی در صیانت حداکثری از حقوق مردم است.

علی باقری در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه ایران در موضوعات مختلف از جمله در موضوع هسته‌ای، هزینه صیانت و پایبندی به حقوق ملت ایران را می‌دهد، گفت: زمانی که طرف مقابل ببیند که ایران هیچگونه خدشه‌ای به حقوق ملت ایران نمی‌پذیرد این ذهنیت در او نهادینه خواهد شد که هر گونه خواسته ای فراتر از حقوق متعارف بین‌المللی با جواب محکم نه مواجه خواهد شد.

اشاره معاون سیاسی وزارت امور خارجه به اصرار آمریکا برای دخیل کردن موضوعات منطقه‌ای و دفاعی ایران ذیل توافق احتمالی آینده است.

پیش از این کاظم غریب‌آبادی، نماینده پیشین دائم ایران در سازمان‌های بین‌المللی در وین با اشاره به این که مذاکرات اتمی وین هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده، گفته بود که آمریکا توافق هسته‌ای را به برنامه موشکی و حضور منطقه‌ای ایران مرتبط کرده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۳۲ ۱۵ تير ۱۴۰۱
از ابتدا دروغ پشت دروغ. ، خودشان کلی. مال ایران را بردند و خوردند. فرانسه و المان. ژاپن و،،،،، تا اینکه به گروهی. جنایتکار و خیانتکار و قاتل. ۱۷۰۰۰ نفراز هم وطنان ماموریت مثلا افشا دادند. .. مدانستند و ۱۸ سال دارن حق ملت ایران را پایمال میکنند ،بناحق. ،،،، ناگهان در مذاکرات. مسالهی که ۱۰ سال قبل حلشده. جاسوس بزرگ ،گروسی
همان را دوباره علم میکند ،، چون غرب چیز دی گ در چنته ندارد ..، ترور میکنند و جاسوس سازی میکنند و همین ااا اخرین جاسوسسشان منتظر اعدام است .. چر نگه داساته اید قاتل دانشمندان را ،،، بریزید دور برجام را. انها حق ندارند اموال مردم ایران ظبط کنند و باید تا ریال اخر را بگیرید. و ترامپ و پمپیو جانی وخائن را بختاط دستور ترور
فرزند بزرگ ایران. اعدام کنیو وسایر یارانشان را. ،،،، مطمئن باشی غربرو به زوال ونیستی است. س رعت نیستی را زباد کنید.. توکلت علی الله
ناشناس
۱۹:۴۶ ۱۳ تير ۱۴۰۱
مذاکره در باره برجام بایستی به همه پرسی گذاشته که مورد تایید همه ملت ایران شود
در همه پرسی باید از ملت پرسیده شود که ایا چنین مذاکره ای بشود یا نشود!
مصدق خدا رحمت کرده گفت جایی که ملت خودش بتواند تصمیم بگیرد احتیاجی به نماینده ان نیست.
ملت این مسئولین را انتخاب نکرده اند.تصمیم ملت نسبت به تصمیم آقازاده ها باید ارجحیت پیدا کند
ناشناس
۱۴:۱۴ ۱۵ تير ۱۴۰۱
از کدوم طرفی .. راستی یا چپی. ، اول باید بفهمی برجام چیه و امریکا چی میخواد بعد بذارش به رفرانوم
ناشناس
۱۵:۳۵ ۱۳ تير ۱۴۰۱
ایران رتبه سوم ذخایر نفتی دنیا رو داره و عربستان رتبه دوم.
عربستان فقط با این پول نفت کشورش رو به شکل اعیانی اداره می کنه، حتی آب خوردن رو وارد می کنه، نه کشاورزی داره، نه صنعت، نه نخبه، و نه معادن.
ولی ایران همه این چیزا رو داره، نفت هم داره، گاز هم داره. ولی مردمش باید سبزی رو جایگزین گوشت کنن، نون رو جایگزین پیتزا کنن، و مدام به فکر کاهش یا افزایش قیمت کالا ها باشن.
فرق ما و عربستان چیه؟ فقط اینکه ما نفهمیدیم نباید با رییس بزرگ (آمریکا) شاخ به شاخ شیم، ولی عربستان فهمید و هرجور تونست با لابی کار خودشو توی آمریکا پیش برد.
تایید حرفم هم اینه که ونزوئلا هم که رتبه اول ذخایر نفتی توی دنیا رو داره، ارزش پولش مثل ما ته جدول هست. چرا؟ بازم تحریم و روابط غلط با رییس بزرگ.
ناشناس
۱۷:۰۸ ۱۳ تير ۱۴۰۱
اکنون شما به اربابان کشور میزبان خودتان خدمت بدهید
ایرانی در طول تاریخ زیر بار زور و ظلم استکبار نرفته
ناشناس
۱۵:۲۹ ۱۳ تير ۱۴۰۱
شما هیچوقت دلتون واسه مردم نسوخته، اگه به خودتون فشار نیومده بود دنبال مذاکره نمی رفتین.
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۳ تير ۱۴۰۱
کاش وضع تورم گرانی فقر مشکل اقتصاد مشکلات کشور را هم درست می کردید شما مسولین خودتان خاندانتان چه در خارج داخل هیچ مشکلی ندارید این وضع زندگی صدای مردم از ناراضی بودن را نمی شنوید و پاسخگو نیستید فقط دنبال قدرت پست مدیرت هستید بس کنید ظلم ستم تا که این میزها بک روز جمع می شود
7891
۱۱:۵۳ ۱۳ تير ۱۴۰۱
ما ز بالاییم و بالا میریم.
ناشناس
۰۹:۰۷ ۱۳ تير ۱۴۰۱
باید یه تابلو سر در مذاکرات بزنن افراط گرایی اکیدا ممنوع
ناشناس
۲۲:۴۳ ۱۲ تير ۱۴۰۱
تازه داریند نه گفتن را یاد می گیریند! نه؟