سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت حرکت به سمت یکپارچه‌سازی سامانه‌های سلامت

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: از مدیران آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور درخواست می‌کنم که به سمت اشتراک اطلاعات حرکت کنند.

بهروز رحیمی گفت: نقش فناوری اطلاعات در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های مدیریتی، هر روز پررنگ‌تر و مهم‌تر می‌شود و معتقدم که نقش و اثرگذاری این حوزه در بهبود روند‌ها قابل کتمان نیست.

وی گفت: برای موفقیت و مقابله با چالش‌ها باید بیشتر به فناوری اطلاعات توجه کرد تا این حوزه نقش اصلی خود را در وزارت بهداشت ایفا کند. برای رشد و تقویت فناوری اطلاعات در وزارت بهداشت، معاونت توسعه پشتیبانی‌های لازم را می‌کند. از سوی دیگر، امنیت اطلاعات سلامت جامعه، بسیار مهم است.

به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، دوران کرونا و مدیریت این بیماری یک اتفاق بزرگ در مدیریت سلامت بود، امروز جامعه به این باور رسیده که سلامت یک حوزه عمیق، مهم و پررنگ برای کشور و جامعه و حتی در استراتژی‌های کلان کشور است. 

او گفت:نیرو‌های حوزه سلامت، همچنان دستاورد‌های مقابله با کرونا را برای خود حفظ می‌کنند که کار تیمی، یکی از مهمترین این دستاورد‌ها و در راستای آرامش زندگی مردم بوده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.