سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار مردمی فرمانده انتظامی استان اصفهان در سامانه ۱۹۷

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: فرمانده انتظامی استان اصفهان فردا در ادامه سلسله جلسات ملاقات مردمی خود در سامانه ۱۹۷ فرماندهی انتظامی استان اصفهان با مردم دیدار می‌کند.

سرهنگ رضا الوندی گفت: در ادامه سلسله جلسات ارتباط مستقیم مسئولان انتظامی با مردم، فردا دوشنبه فرمانده انتظامی استان به همراه معاونان خود در سامانه ۱۹۷ حضور یافته و با مردم دیدار خواهد کرد.

این برنامه فردا دوشنبه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ در دفتر نظارت همگانی بازرسی فرماندهی انتظامی استان واقع در خیابان بزرگمهر جنب کلانتری ۱۴ برگزار و فرمانده انتظامی استان اصفهان به صورت حضوری و غیرحضوری از طریق تماس با شماره تلفن ۱۹۷ پاسخگوی شهروندان خواهند بود.

به گفته او فردا، رئیس پلیس راهور استان، معاون وظیفه عمومی، معاون نیروی انسانی، رئیس گزینش و استخدام نیز فرمانده انتظامی استان را همراهی کرده و به سوالات مردم در حوزه تخصصی خود پاسخ می‌دهند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان می‌گوید: شهروندان علاوه بر طرح مشکلات و درخواست‌های خود می‌توانند نظرات و پیشنهادات خود در امور مرتبط با موضوعات انتظامی و ترافیکی و همچنین انتقاد یا تقدیر از عملکرد کارکنان پلیس را از طریق این سامانه اعلام کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.