سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"مستر میکس" برای تشخیص ویروس ها از جمله کووید

محصولات فناورانه شرکت‌های دانش بنیان دانشگاه تربیت مدرس هم اکنون با حضور معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری رونمایی شدند.

نادری منش، معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس در مراسم افتتاحیه ساختمان رویش و رونمایی از محصولات دانش بنیان و فناورانه شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس در جمع خبرنگاران گفت: امروز ۴ محصول دانش بنیان در دانشگاه تربیت مدرس رونمایی می‌شوند.

او گفت: نام یکی از محصولات (مستر میکس) است که برای تشخیص ویروس ها است که کووید یکی از آن ها است. یکی دیگر از محصولات، داروی گیاهی است که برای جلوگیری از بیش فعالی منتهی بدون ضایعات است.

معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس گفت: مرکز فناوری یکی از چند مجموعه شرکت‌های فناور پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس است که به علت ماهیت پیشتازی و تحصیلات تکمیلی بیش از ۴ سایت دارد و یکی از آن‌ها در دانشکده کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس مستقر است.

نادری منش گفت: قرارداد‌های مهمی با برخی از مجموعه‌های کشوری منعقد کرده ایم که متناسب با بخش خصوصی و نیاز‌های کشور آن‌ها را شکل می‌دهیم.

به گفته او دانشگاه تربیت مدرس بزرگترین مجموعه پارک‌های علم و فناوری دانشگاه‌ها را دارد. دارای ۱۰ هزار دانشجوی ارشد و دکتری است و بیش از ۸۰۰ هیئت علمی دارا است که به اندازه وسع خود بخشی از نیاز‌ها و چالش‌های فناورانه کشور را با حمایت مجموعه‌های فناورانه کشور فراهم می کند.

معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس گفت: در طرح دستیاری که اخیرا اجرا شد، مجموعه دانشگاهی تربیت مدرس عملکرد موفقی داشته است و هم اکنون تعداد دانشجویان بیش از شرکت‌های فناورانه است.

او گفت: نوع و نگاه فعالیت دانشگاه تربیت مدرس با مجموعه‌های حاکمیتی و ستادی کشور و بخش‌های خصوصی منجر به این شده است که کارآفرینی در اولویت قرار بگیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.