سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۲ در مقابل هیوندای توسان ۲۰۲۲ + تصاویر

میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۲ و هیوندای توسان ۲۰۲۲ دو مدل خودرو هستند که موفق به کسب بالاترین رتبه در آزمایش‌های موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌ها شده اند.

قیمت و ویژگی‌ها: قیمت اولیه توسان ۲۴ هزار و ۹۵۰ دلار و اوتلندر ۲۵ هزار و ۷۹۵ دلار است. توسان رینگ ۱۹ اینچی مشکی‌رنگ و نمادهای ظاهری تیره دارد و قاب مشکی آینه‌های بغل، قاب تیره دور پنجره‌های جانبی و روکش پلاستیکی سیاه گلگیر‌ها از مشخصه‌های آن محسوب می‌شود. 

در میتسوبیشی از چراغ‌های دو بخشی که یکی باریک و دیگری بزرگ است، استفاده شده که ترند این روز‌های خودرو به شمار می‌رود. سقف آن با فرمی شناور، به یک اسپویلر ختم می‌شود، گلگیر‌ها فرمی عضلانی دارند و چراغ‌های عقب نیز افقی طراحی شده‌اند.

طراحی داخلی: پانل ابزار توسان یک صفحه نمایش لمسی استاندارد ۱۰.۲۵ اینچی دارد. مدل‌های برتر توسان همچنین یک دسته ابزار تمام دیجیتال را ارائه می‌کنند. روی داشبورد دیگر دکمه‌ها و دستگیره‌های فیزیکی وجود ندارد و جای آن‌ها را کنترل‌های حساس لمسی گرفته است.

روی داشبورد اوتلندر یک صفحه نمایش مالتی مدیا و کنترل‌های تهویه مطبوع قرار گرفته؛ همه نسخه‌های آن به جز نسخه پایه ES، دارای یک صفحه نمایش لمسی ۹ اینچی هستند و ES هم، با صفحه نمایش ۸ اینچی ارائه می‌شود. سیستم مالتی مدیا و بسیاری از اجزای کابین با نیسان روگ به اشتراک گذاشته شده که دلیل آن مشارکت این خودروسازان است. 

اوتلندر از سال ۲۰۰۷ به صورت استاندارد با صندلی‌های هفت سرنشین عرضه شده است. صندلی‌های جلو راحت هستند و ردیف دوم می‌تواند سه بزرگسال را در خود جای دهد.

توسان قبلاً کراس اوور‌ی جمع و جور کوچک بود اما در نسل جدید تغییر کرد و بزرگ شد؛ این یعنی، اکنون فضای زیادی در صندلی های جلو و فضای پای کافی در ردیف دوم وجود دارد.

توسان با موتور ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری ۱۸۷ اسب بخاری و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک عرضه می‌شود؛ در حالی که اوتلندر دارای یک موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر ۱۸۱ اسب بخاری و یک گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته است. هیوندای گاهی اوقات به‌طور ناگهانی دنده‌ها را پایین می‌آورد و در هنگام شتاب‌گیری نسبتاً ملایم، دور موتور بالا می‌رود. 

اوتلندر و توسان هر دو رتبه Top Safety Pick+ یعنی بالاترین رتبه قابل دریافت از موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌ها (IIHS) را کسب کردند.

اوتلندر نسبت به توسان برتری دارد؛ چرا که دارای چند ویژگی ایمنی استاندارد شامل نظارت بر نقاط کور، هشدار ترافیک و ترمز خودکار عقب است. چراغ‌های مدل پایه آن در آزمایش موسسه IIHS از توسان بهتر عمل کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
مجتبی
۰۹:۴۱ ۱۶ تير ۱۴۰۱
کاشکی قیمت اینجور ماشینا پایین بود ما فقیر فقرا میتونستیم یکی از اینا رو داشته باشیم ما حتی پرایدش هم نداریم چه برسه به اینا همش فقط برای پولداراس
ناشناس
۱۲:۲۱ ۱۴ تير ۱۴۰۱
کاشکی من توسان داشتم
ناشناس
۰۸:۲۵ ۱۴ تير ۱۴۰۱
چقدر زشت هستند. داخل کشور ما از این‌ها بهتر هایش را با بیل مکانیکی قبل از تست و استفاده عموم مردم امحا می‌کنیم.
محمد
۰۸:۲۵ ۱۴ تير ۱۴۰۱
پراید سایپا در مقابل سمند ایران خودرو
ناشناس
۰۸:۰۱ ۱۴ تير ۱۴۰۱
پس پرايد چي ؟!
مصطفی
۰۷:۵۴ ۱۴ تير ۱۴۰۱
نوچ! به پراید نمیرسه×
ناشناس
۰۷:۴۰ ۱۴ تير ۱۴۰۱
به دلاری 30 توماه حساب كنیم 25000 دلار میشه 750 میلیون تومان اونم با این ایمنی بالا.بعد مردم رو مجبور میكنید این آشغالها رو سواربشن با ایمنی پایین و كلی خانواده كه داغدار شدن. خدا ازتون نگذره
ایرانی
۰۷:۳۱ ۱۴ تير ۱۴۰۱
780 میلیون تومان با دلار 30000 تومانی..... الان پرادو 2005 بالای 2 میلیارد هست......!!!! وزارت اقتصاد با علم به اینکه واردات موجب ارزانی خودرو خواهد شد، مانع تراشی برای واردات می کند .....