سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح کانون بسیج حقوق دانان نایین

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین گفت: کانون بسیج حقوق دانان با هدف ارائه مشاوره حقوقی رایگان به افراد بی بضاعت، راه اندازی شد.

سرهنگ محمد حسین الیاسی گفت: هدف از راه اندازی کانون بسیج حقوق دانان، کمک به مردمی است که توان مالی ندارند؛ همچنین این کانون میتواند از ورود پرونده‌ها به مراحل قضایی کم کند و در مراحل اولیه پرونده، آن را به صلح وسازش ختم و از تحمیل هزینه‌های دادرسی بکاهد.

او میگوید: لیستی از خدماتی که کانون بسیج حقوقدانان میتواند ارائه کند تهیه میشود و به دست مردم و ارگان‌های خدمات دهنده مانند بهزیستی، کمیته امداد واداره تامین وتربیت زندان میرسد تا جامعه هدف این کانون از خدمات آن استفاده کنند.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی در مساجد با محوریت ۲۵ محله و ارائه خدمات مشاوره حقوقی رایگان از مهم‌ترین برنامه‌های این کانون است و به گفته الیاسی در هفته گذشته بیش از ده‌ها نشست با حضور مشاوران استانی در محلات مختلف برگزار شده است.

آیین افتتاح کانون بسیج حقوق دانان در هفته قوه قضائیه با معرفی مهدی پوربافرانی به عنوان مسئول این کانون و با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، ریاست دادگستری، دادستان، ریاست امور زندان‌ها، ریاست بهزیستی، نمایندگان نیروی انتظامی و ریاست شورای شهر نایین برگزار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.