سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقال سند ۲۷۰ هکتار از اراضی ملی کردستان

فرآیند صدور ۲۷۰ هکتار از اراضی ملی کردستان که قریب به دو دهه بلاتکلیف مانده بود؛ با دستور استاندار به اتمام رسید و سند قطعی این زمین‌ها صادر شد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان گفت: به یمن دهه تولید و تجارت و گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن؛ فرآیند صدور ۲۷۰ هکتار از اراضی ملی که قریب به دو دهه مسکوت مانده بود؛ با دستور استاندار به اتمام رسید و سند قطعی این زمین‌ها به نام شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان صادر شد.

 احمد خسروی ضمن قدردانی از جدیت و تلاش استاندار کردستان گفت: این فرایند اداری ۵ ماهه با مصوبه کمیسیون ماده ۲۱ اموراراضی به ریاست استاندار کردستان در بهمن ماه گذشته و با همراهی و همکاری ویژه سازمان‌های مرتبط، خصوصا"رییس سازمان جهادکشاورزی، امور اراضی، منابع طبیعی استان و دو شهرستان قروه و سنندج و ثبت اسناد و املاک؛ سند قطعی ۲۷۰ هکتار اراضی ملی شهرک‌های صنعتی سنندج ۴ و قروه۳ به نام شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان در دفترخانه رسمی ثبت صادر شد.

او می گوید: این اقدام اصولی و جهادی، علاوه برایجاد اعتبار و اطمینان برای سرمایه گذاران تولید، موجبات تسهیل شهرک سازی‌ها، رفع بسیاری از موانع ومشکلات این دو شهرک مهم و آینده ساز در توسعه و تولید استان را درپی خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان در ایجاد هماهنگی و استفاده مطلوب از امکانات زیر بنائی و ارائه خدمات مناسب و ضروری برای متقاضیان سرمایه گذاری بیش از پیش در تلاش است تا نقشی پر رنگ در ایجاد زمینه تولیدات صنعتی داشته باشد و همواره خود را موظف به ایجاد زمینه‌های لازم برای راه اندازی، هدایت و توسعه سرمایه گذاری‌های بخش غیر دولتی در صنایع کوچک به ویژه دانش بنیان با همکاری و تعامل با سایر ارگان‌ها می‌دانیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان نیز در حاشیه امضای سند انتقال قطعی این زمین‌ها گفت: همکاری برای ساماندهی واحد‌های تولیدی صنعتی که در سطح استان مشغول فعالیت هستند و یکپارچه سازی اراضی کشاورزی و رونق اقتصادی استان از جمله اهداف واگذاری اراضی ملی به شرکت شرکت‌های صنعتی استان است.

پیمان اسکندری  حمایت از ایجاد واحد‌های صنعتی کوچک زودبازده برای اشتغال سریع، مولد و کارآفرین و حمایت از سرمایه گذاری‌های صنعتی به منظور بهبود در روش‌های تولید، کاهش ضایعات و ارتقای بهره وری و کیفیت در جهت رونق اقتصادی استان مخصوصا صنعتی شدن بخش کشاورزی جزو اهداف و سیاست‌های سازمان جهاد کشاورزی استان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.