سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احمد راستینه: بسته حمایتی مجلس ربطی به بودجه وزارت ورزش و جوانان ندارد/ برخورد دبیر را نمی‌پذیریم

رئیس کمیته ورزش و جوانان فراکسیون فرهنگی مجلس گفت: بسته حمایتی مجلس یک بودجه از تبصره ۱۴ است که ربطی به بودجه وزارت ورزش و جوانان ندارد.

احمد راستینه در خصوص مجمع جنجالی فدراسیون کشتی و اختلاف ایجاد شده بین این فدراسیون و وزارت ورزش گفت: بسته حمایتی مجلس ربطی به بودجه وزارت ورزش و جوانان ندارد. این یک بودجه تبصره ۱۴ است که خدا کمک کرد و از منابعی که ایجاد شده بود و هر سال جای دیگر استفاده می‌شد عددی برای حمایت از ورزش در نظر گرفته شد و وزارت ورزش و جوانان هم باید این شرایط را غنیمت می‌شمرد. ما خدمت پولادگر که او هم از پیشکسوتان و دلسوزان جامعه ورزش است در جلسه کمیسیون تاکید کردیم که بودجه حمایتی مجلس ربطی به بودجه وزارت ورزش و جوانان ندارد و حتما دوستان در وزارتخانه باید این مسئله را لحاظ کنند. اگر این مسائل حل نشود ما سال آینده انگیزه‌ای برای جذب منابع در قالب بودجه حمایتی نداریم. ما انتظارمان این است که اخلاق باید حفظ شود. علیرضا دبیر پهلوان عزیزمان را دوست داریم، اما حقیقتا برخوردی که اتفاق افتاد را نمی‌پذیریم. مطمئنم او جبران خواهد کرد، ضمن اینکه پولادگر هم باید طبق قانون عمل کند.

چندی پیش مجمع فدراسیون کشتی تشکیل شد و درگیری‌های لفظی دبیر و پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان همه چیز را تحت تاثیر قرار داد به طوری که دبیر انتقاد‌های تندی را مطرح کرد و پولادگر نیز پس از حدود سه ساعت به نشانه اعتراض مجمع را ترک کرد.

احمد راستینه گفت: مجلس گام بلندی برداشته و انتظار هم از وزارت ورزش این بود که این گام بلند مجلس را غنیمت شمرده و هم اینکه فدراسیون‌ها تلاش کنند که در تقابل با وزارت ورزش به سمت بداخلاقی حرکت نکنند. وقتی مجمع کشتی را دنبال کردم مسئله فنی را که رئیس فدراسیون مطرح می‌کرد درست بود و این بودجه کاری به اعتباراتش در وزارت ورزش ندارد و همین نکته را به پولادگر هم گفتم که رئیس فدراسیون درست می‌گوید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.