سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح یک واحد صنعتی یزد به صورت ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد از افتتاح یک واحد صنعتی در شهرستان میبد به صورت ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور خبر داد.

محمدجواد ابوالحسینی گفت: به مناسبت روز صنعت و معدن در ارتباط آنلاین با رئیس جمهور طرح‌های مختلف صنعتی در کشور مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

او می گوید: واحد ایلیا نوین سازه میبد تولیدکننده مصالح خاص بلوک ساختمان است که با سرمایه‌گذاری ریالی ۸۰۰ میلیارد تومان و ارزی ۱۲ میلیون یورو مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گفته او در تلاشیم با توجه به برنامه‌های وسیع دولت در حوزه ساخت و ساز مسکن و در استان یزد که قریب به ۵۴ هزار واحد در قالب نهضت ملی مسکن ساخته خواهد شد، این نوع شرکت‌ها بتوانند زمینه بهبود وضعیت ساخت مسکن و کاهش قیمت تمام شده آن را فراهم کنند.

 ابوالحسینی گفت: سرعت بیشتر ساخت مسکن و مصرف بهینه انرژی در تولید ساختمان از دیگر مزایای محصولات این واحد صنعتی خواهد بود.

سید جمال سجادی پور فرماندار میبد نیز گفت: این واحد صنعتی در راستای تولید بلوک‌های سبک ساختمانی در سایز‌های ۱۰*۱۰، ۱۵*۱۰ و ۱۵*۱۵ و ۲۰*۲۰ سانتیمتر با ظرفیت ۳۵۰ هزار مترمکعب در سال می‌تواند نقش مهمی در ساخت طرح نهضت ملی مسکن در کشور و استان داشته باشد که ایجاد بیش از ۱۲۰ فرصت اشتغالزایی نیز برای آن پیش بینی شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.