سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی وضعیت جسمانی ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در کمیسیون پزشکی

مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹ و ۱۰ تیرماه کمیسیون تعیین درصد و تعیین حق پرستاری ویژه ایثارگران در استان برگزار شد.

پارسیان نژاد گفت: یک گروه ۷ نفره متخصص از حوزه بهداشت و درمان بنیاد شهید کشور برای بررسی وضعیت جسمانی و پرونده‌های ایثارگران وارد استان شدند و کار خود را شروع کردند.

او می گوید: این کمیسیون برای تعیین درصد ناشی از جراحات جنگ و یا درگیری در مناطق مختلف با اشرار و گروهک‌های تروریستی ایثارگران و همینطور برای والدین و همسران و فرزندان شهدا به دلایل مختلف دچار بیماری‌های سخت علاج شدند و تعیین حق پرستاری برای آن‌ها برگزار می‌شود.

به گفته مدیرکل کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، این کمیسیون برای ۲۵۰ تن از ایثارگران استان برگزار شد.

دبیر کمیسیون پزشکی استان هم گفت: گروه اعزامی از تهران سه تیم مستقل شامل تیرترکش، موج انفجار و شیمیایی است .

کریمی می گوید: تصمیمات اولیه این کمیسیون گرفته شد و نتایج نهایی تا یک ماه آینده به صورت پیامکی به ایثارگران اعلام خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
لوداب
۰۷:۱۰ ۱۱ تير ۱۴۰۱
این جانب در سال ۶۷درمنطقه ی عملیاتی پنجوین وزبیدات مجروح شیمیایی شده ام دارای مدارک و مستندات می‌باشم ازصورت سانحه تا پرونده بیمارستان ودگر مستندات مثل بستری ها واستعلاجیهاو... می‌باشم متاسفانه هیچ گونه درصدی ندارم الان حال جسمی خوبی هم ندارم دارای کارت ایثار زمان جنگ میباشم ولی درصد ومزایاندارم چون ارتش بودم توجهی به من هم نشده و نمیشود چکارکنم
لودابی
۰۷:۰۴ ۱۱ تير ۱۴۰۱
این جانب درسال 67درمنطقه عملیاتی پنجوین(زبیدات)مجروح شیمیایی شده ام دارای تمام مستندات هستم از صورت سانحه تاپرونده ی بیمارستان و دگرمستندات ولی متاسفانه هیچ گونه درصدی ندارم دارای کارت ایثارگری زمان جنگ ن