سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روحانی:

وضعیت فرهنگی نمایشگاه‌های بین المللی فارس مطلوب است

امام جمعه شهرک‌های شمال غرب شیراز گفت: وضعیت فرهنگی نمایشگاه‌های فارس مطلوب و بهتر از همیشه است و این نشان از نظارت و مدیریت خوب این مجموعه و کارمندان آن است.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی در حاشیه بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان شیراز گفت: نمایشگاه بین المللی ساختمان شیراز بسیار پر جاذبه، پر مخاطب و با کیفیت است و این نشان از برگزاری خوب و حضور شرکت‌های مطرح کشور در این حوزه است.

امام جمعه شهرک‌های شمال غرب شیراز گفت: حضور این شرکت‌ها با برند‌های مطرح می‌تواند ظرفیت بسیار خوبی باشد تا فعالان و متخصصان حوزه ساختمان از آن بهره‌مند شوند.

او گفت: وضعیت فرهنگی نمایشگاه‌های فارس مطلوب و بهتر از همیشه است، نوع پوشش و برخورد دست اندرکاران، بازدیدکنندگان، عوامل و غرفه دارن؛ منظم، شکیل، مرتب و قابل قبول است و این نشان از نظارت و مدیریت خوب این مجموعه و کارمندان آن است.

امام جمعه شهرک‌های شمال غرب شیراز گفت: نظارت و اجرای خوب در حوزه فرهنگی نمایشگاه موید آن است که یک چهارچوب درست و موفق برای سیاست‌های نمایشگاه تعریف شده است و قطعا نشان دهنده این است که فضای فرهنگی این سایت نمایشگاهی به حال خودش رها نشده است.

روحانی گفت: قطعا همه ما به نوع عملکرد مدیریت شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس با توجه با احاطه کامل به موارد حوزه‌های فنی و فرهنگی؛ مطلع هستیم و می‌دانیم که نظارت خوبی بر مجموعه وجود دارد.

او گفت: هر بازدید کننده با هر سلیقه‌ای به این نمایشگاه بیاید و بازدید کند، قطعا می‌داند که مجموعه نمایشگاه در حوزه‌های فرهنگی و فنی در شرایط مطلوب قرار دارد و این می‌تواند بیش از پیش باعث موفقیت و درخشش شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.