سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

پرداخت سود‌های رسوبی می‌تواند اعتماد مردم را به بازار سرمایه برگرداند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به سلب اعتماد سرمایه‌گذاران نسبت به بازار سرمایه، پرداخت سود‌های رسوبی می‌تواند اقدام مناسبی جهت بازگشت اعتماد آنان باشد.

آقای ناصر موسوی لارگانی گفت: با توجه به مشکلاتی که در سال ۹۹ برای مردم در بازار سرمایه به وجود آمد، اعتماد مردم نسبت به این بازار سلب شد و باید مدت‌ها بگذرد تا بتوان اعتماد سلب شده را مجدد برگرداند.

او می‌گوید: یکسری شرکت‌های پردرآمد مانند مخابرات، بانک صادرات و فولاد مبارکه در اختیار سهام عدالت است. به عنوان مثال ۳۰ درصد فولاد مبارکه متعلق به سهام عدالت است و تنها در سال ۹۹، ۳۰ هزار میلیارد تومان سود فولاد مبارکه بوده است که ۱۰ هزار میلیارد از این سود سهم سهام عدالت است و اگر این سود به موقع به سهامداران پرداخت شود، قطعا اعتمادشان نسبت به بازار سرمایه جهت سرمایه‌گذاری جلب می‌شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: پرداخت سود‌های رسوب شده، سبب افزایش اعتماد سرمایه‌گذاری نسبت به بازار سرمایه می‌شود. لذا امیدواریم پرداخت به موقع سود‌ها یک مرحله‌ نباشد و این رویه ادامه داشته باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۵۷ ۱۲ تير ۱۴۰۱
سود که طلب انباشت سرمایه شان بوده (سهامدار )منتها چندین سال سودش به جیب کی رفته و ارزش ریال ان زمان چقدر بود و امروز چند و سنجش و معیار پول چندین سال قبل با الان کدام است و شما ها باور ها را از بین بردید صحبت از اعتماد می کنید اعتمادی که می گویی در کجا است و همین چند روز تیر ماه پقدر سر مایه خارج شده و شرعا و عرفا و وجدانا آمپر ان اعتماد کجاست تا ما و ملت هم ببینند