سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه کرج:

دستگاه ها به وظیفه خود در فراهم‌کردن شرایط ازدواج عمل کنند

آیت الله حسینی همدانی گفت: باید دستگاه‌ها به وظایف خود در اجرای سیاست‌های ابلاغی ازدواج عمل کنند.

 آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی گفت: با  دقت به شرایط کلی جامعه از لحاظ مسکن و خانه های خالی و اجحافی که برخی صاحبخانه ها دارند  باید بررسی کنیم بعد نظر دهیم  برخی صاحبخانه ها سخت گیری می کنند.

او می گوید: این گونه رفتارها با مستاجران  برکتی برای برخی صاحبخانه ها  ندارد  و ارتباطات شان با خانوده هایشان  بی محبت است در سختی ها  است  که شخصیت افراد شناخته می شود.

آیت الله حسینی همدانی  گفت: کسانی که  به هر سختی خانه ای برای خود درست کرده و قصد دارند بخشی از آن را اجاره بدهندباید حواسشان  جمع باشد که شیطان خیمه نزند  و باید از این امر برای رشد معنوی خود  استفاده کرد و مراقب وسوسه شیطان بود.

امام جمعه کرج گفت :  برخی مشاوران املاک که در تنور گران شدن مسکن و خانه برای سود بیشتر می دمند بدانند که  در تنور جهنم خود  می دمند  و قسمتی از گران شدن خانه ها به دلیل وجود برخی از این افراد است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت:   با فشار آوردن به زندگی افراد  نه تنها زندگی تان آباد نمی شود بلکه  جهنم  خود را آباد خواهید کرد.

او با اشاره به اینکه سران سه قوه برای تنظیم بازار مسکن  مصوب کردند اجاره بها در کلانشهر ها  تنها ۲۵ درصد  افزایش یابد و در غیر این صورت  حکم تخلیه خانه  به صاحبخانه داده نمی شود گفت:  عده ای از این مصوبه ایراد می گیرند که مالکیت شخصی است و صاحبخانه هر طور دوست دارد می تواند اجاره دهد  و اصلا نمازی که در این خانه خوانده می شود درست نیست .

آیت الله  حسینی همدانی می گوید:  : فریضه الهی حج فرصت بسیار خوبی برای ایجاد وحدت بیشتر بین مسلمانان جهان است. برائت از مشرکان و استکبار ستیزی در حج از اقدامات بسیار خوب در مقابل استکبار و دشمنان اسلام است.

نماینده ولی‌فقیه در البرز گفت:  پیوند حضرت علی (ع) وحضرت زهرا(س) در اوج ساده زیستی و در نهایت محبت و عشق برقرار شد  و این وصلت الگویی زیبا برای همه دوستدران خاندان عصمت بود.

  حسینی همدانی با اشاره به اینکه همه ما باید تلاش کنیم که لوزام ازدواج جوانان فراهم شود و کم کاری در این بخش لازم نیست،گفت: افراد نباید خود را درگیر تشریفات زاید قرار دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز می گوید: دشمنان سعی می کنند که جامعه را به سمت بی بندوباری و و تزلزل خانواده بکشانند و در این فرصت باید به این موضوع اهتمام داشت.

امام جمعه کرج گفت: باید برای رفع موانع ازدواج جوانان راهکاری مناسبی اجرا شود و ایجاد مسکن و شغل برای تسهیل گری در ازدواج جوانان مهم است.

او گفت:  تسهیل‌گری در ازدواج جوانان باید مورد توجه خانواده‌ها قرار گیرد و  باید دستگاه‌ها به وظایف خود در اجرای سیاست‌های ابلاغی ازدواج عمل کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.