سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۲ طرح آبرسانی در روستا‌های هرمزگان به بهره برداری رسید

طرح آبرسانی به روستای نز از توابع بخش سندرک میناب به نمایندگی از ۴۲ طرح آبرسانی در روستا‌های محروم استان به بهره برداری رسید.

 استاندار هرمزگان  در مراسم بهره برداری از این طرح‌ها گفت: طرح آبرسانی به روستا‌های محروم هرمزگان با ۱۳۲ هزار و ۵۰۰ متر خط انتقال و شبکه توزیع و هزینه ۱۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

مهدی دوستی گفت: دراین طرح به ۲۲ روستای شهرستان سیریک، شش روستای شهرستان میناب، هفت روستای شهرستان بشاگرد، دو روستای شهرستان حاجی آباد، سه رسوتای شهرستان پارسیان و دو روستای شهرستان بستک آبرسانی شد.

او گفت: این طرح به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با همکاری بنیاد نیکوکاری حاج اکبر ابراهیمی، شرکت آب و فاضلاب استان، دهیاری‌ها و شورای اسلامی روستا‌ها به بهره برداری رسید و بیش از دو هزار و ۶۸۰ خانوار از مزایای آب بهداشتی و سالم بهره‌مند شدند.


دوستی گفت: همچنین طرح آبرسانی به روستای درجادین بخش سندرک میناب به نمایندگی از طرح آبرسانی به ۷۲ روستا در هفت شهرستان میناب، حاجی آباد، سیریک، بندرعباس، رودان و بستک آغاز شد.

استاندار هرمزگان گفت: این طرح نیز با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال با همکاری بنیاد نیکوکاری حاج اکبر ابراهیمی، قرارگاه پیشرف و آبادانی سپاه، شرکت آب و فاضلاب استان، گروه‌های جهادی، دهیاری‌ها و شورای اسلامی روستا‌ها تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد و بیش از ۲۸ هزار نفر از مزایای آن بهره مند می‌شوند.

روستای نز با بیش از ۳۹۵ نفر جمعیت از توابع بخش سندرک و در ۱۰۵ کیلومتری میناب واقع شده است.

در طرح آبرسانی به ۷۲ روستای استان، به دوازده روستای شهرستان میناب آبرسانی می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.