سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه استان سبز کشور می شود

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه در تلاش هستیم تا پایان سال آینده کرمانشاه، استان سبز کشور شود، گفت : هم اکنون ۳۸ پروژه فعال گاز رسانی با اعتبار ۶۵۰ میلیارد تومان در استان در دست اجرا است.

ناصر حسینی گفت : در حال حاضر ۹۹.۵ درصد خانوار‌های شهری با گازرسانی به ۳۰ شهر و ۸۵درصد خانوار‌های روستایی با گازرسانی به هزار و ۸۱۰ روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار است.

به گفته سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه در حوزه شهرستان پاوه ۵۶ روستا داری سکونت وجود دارد ۴۲ روستای از این تعداد به دلیل کوهستانی بودن قابل گاز رسانی است که تاکنون به ۲۴ روستای گاز رسانی شده است و ۱۱ روستا دیگر نیز تا پایان سالجاری از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

گاز رسانی به هفت روستا باقیمانده دیگر در مرحله مطالعه و طراحی است؛ پنج پیمانکار فعال با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان در شهرستان پاوه عالیت می کنند.

از این ۴۲ روستای که قابلیت گازرسانی دارد؛ ۳۷ روستای آن بالای ۲۰ خانوار است که در حال حاضر گاز رسانی به ۱۱ روستا در دست اجرا است.

در اجرای شبکه‌ها و خطوط گاز رسانی باحساسیت بالا تمامی استاندار‌های شرکت ملی گاز ایران رعایت می‌شود، ضمن اطمینان از سلامتی شبکه ها؛ هرساله نیز درتمامی شبکه‌های گاز رسانی استان توسط تیم‌های بازرسی عملیات نشت یابی صورت می‌گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.